[RC] Od czego zaczac zeby zbudowac ... ?

inne techniki modelarskie - plastik, żywica, drewno itd.

Moderatorzy: kartonwork, Tempest, Edmund_Nita

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
colt101
Posty: 69
Rejestracja: sob sty 07 2006, 10:19
Lokalizacja: Gostyń

[RC] Od czego zaczac zeby zbudowac ... ?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: colt101 »

Witam :) Od dawien dawna mysle o zbudowaniu samochodu lub samolotu Radio Control ( dalej opisywanego jako RC) - zdalnie sterowanego . Sek w tym , ze nie wiem jak zabrac sie za budowe tak skomplikowanego czegos. Chcialbym to zlozyc z czesci , ale nie wiem czy szkielet buduje sie samemu , czy kupuje. Jesli sie buduje to z czego ? Jesli mielibyscie pojecie albo chociaz plany jakiegos prostego samochodu na silnik ( najlepiej kiedy bedzie dobrze opisany jaki to bedzie potrzebny silnik i wogole jak ten silnik dziala , jak go montowac itd. ). Jestem zielony w tym temacie wiec potrzebuje pomocy , sporej pomocy :( Prosze pomozcie !
Spaprałem : Kubelwagen Italieri
Awatar użytkownika
Tomasz D.
Admin
Posty: 2430
Rejestracja: wt lip 01 2003, 9:56
Lokalizacja: Nowogard
x 143

Re: [RC] Od czego zaczac zeby zbudowac ... ?

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Tomasz D. »

colt101 pisze:Witam :) Od dawien dawna mysle o zbudowaniu
to ile ty miałeś lat jak zacząłeś o tym myśleć ?
colt101 pisze:Sek w tym , ze nie wiem jak zabrac sie za budowe tak skomplikowanego czegos.
a jakikolwiek model zbudowałeś już w swoim krótkim życiu ?
colt101 pisze:Jesli sie buduje to z czego ?
materiałów jest całe mnóstwo, jednak jakie wykorzystać trzeba zależy od tego co to będzie
colt101 pisze:Jesli mielibyscie pojecie albo chociaz plany jakiegos prostego samochodu na silnik ( najlepiej kiedy bedzie dobrze opisany jaki to bedzie potrzebny silnik i wogole jak ten silnik dziala , jak go montowac itd. ).