HMS Argonaut od podstaw

wszystko o modelach kartonowych

Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork

ODPOWIEDZ
tomisław filip
Posty: 78
Rejestracja: śr maja 10 2006, 11:20
Lokalizacja: Koszalin

HMS Argonaut od podstaw

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: tomisław filip »

Cześć!
Jestem tu nowy więc chciałbym trochę o sobie. Raczej nie jestem początkujący, jakieś doświadczenie mam, siedzę w kartnówkach. Miałem kilkuletnią przerwę w klajstrowaniu, ale wiem, że to nic nowego na tym forum :D Moje dawniejsze modele nie żyją, i tak bym ich nie pokazał (samoloty szpachlowane plasteliną, pływadla bez relingu...). Ale trochę się ostatnio podciągnąłem. Jak zobaczyłem starego Małego Modelarza z HMS Dido, zapragnąłem go zrobić porządnie. Bo to był pierwszy model, jaki w życiu zrobiłem, jeszcze z Tatą. Ale jako że lubię skalę 1:100, musiałem zakupić plany. Samo powiększanie by nic nie dało ciekawego, wyszłaby z tego taka golizna, że do CKMa by się nadawała. Więc korzystając z Profili Morskich 69 (fajny numer :lol: ) od jakiegoś czasu męczę się z konstruowaniem samodzielnym krążownika plot typu Dido, któremu na imię Argonaut, polska wymowa to Arogant, francuska pewnie Argono :haha: Jak się naumiem dołączać zdjęcia i będzie zainteresowanie, to zacznę relację jakąś robić. Pozdro znad Bałtyku:)
Awatar użytkownika
Stocznia K&K
Posty: 38
Rejestracja: śr kwie 12 2006, 18:16
Lokalizacja: Z mazurskiej krainy

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Stocznia K&K »

Witam!
Zaczynam powoli kleić w przerwach HMS DIDO z MM (na razie nakleiłem szkielet na karton-wpierw muszę skończyć GLOWWORMA :lol: ). No zabrałeś się za piękny krążownik. Cała seria okrętów klasy DIDO należy do jednych z najbardziej udanych okrętów ROYAL NAVY w tamtych czasach. W skali 1:100 będzie całkiem, całkiem spory... Kiedy masz zamiar zacząć właściwą relację?
Życzę powodzenia w zmaganiach z tym modelem :spoko: .
Relacja HMS DIDO z MM
W przyszłości: