k.k.St.B
Moderatorzy: laszlik, kartonwork, Tomasz D.
Dzięki Tempest za uwagi, prawie wszystkie będą zrealizowane. Prawie bo podkładów nie będę poprawiał. Są już pomalowane w kolorze zbliżonym do nowych podkładów, czyli ciemny brąz wpadający w czerń, tylko na zdjęciach w dziennym świetle tak wyszły. szyny będą pomalowane metalizerem, czekam tylko na koniec prac przy iglicach, żeby wszystko pomalować za jednym razem.
Pozdrawiam!
Pozdrawiam!
- jacekkarolczak
- Posty: 165
- Rejestracja: ndz paź 17 2004, 17:09
- Lokalizacja: Łódź
Witam!
W końcu udało mi się skończyć tą zwrotnice. Gdy już udało się jako tako wykonać iglice poskładałem wszystko w całość by sprawdzić czy będzie sie przekładać. Oczywiście musiałem poprawić długość cięgieł a gdy to zrobiłem, okazało sie, że części głowicy, impregnowane BCG, nie wytrzymały siły skrętnej i wajcha mi sie rozpadła. Więc rozebrałem prawie wszystko, odzyskałem co sie dało i dorobiłem resztę impregnując tym razem kropelką. Jak wszystko było gotowe to pobrudziłem to i owo a szyny potraktowałem metalizerem. Co do koloru trawy to jest taka jaka była (muszę poćwiczyć to o czym pisał Jacek). Oto pare zdjątek:
I pare z Ty23
A tu przekładam zwrotnice! ( niestety dla cierpliwych...)
Podstawka gotowa to czas zabrać się za właściwy model.
Pozdrawiam!
W końcu udało mi się skończyć tą zwrotnice. Gdy już udało się jako tako wykonać iglice poskładałem wszystko w całość by sprawdzić czy będzie sie przekładać. Oczywiście musiałem poprawić długość cięgieł a gdy to zrobiłem, okazało sie, że części głowicy, impregnowane BCG, nie wytrzymały siły skrętnej i wajcha mi sie rozpadła. Więc rozebrałem prawie wszystko, odzyskałem co sie dało i dorobiłem resztę impregnując tym razem kropelką. Jak wszystko było gotowe to pobrudziłem to i owo a szyny potraktowałem metalizerem. Co do koloru trawy to jest taka jaka była (muszę poćwiczyć to o czym pisał Jacek). Oto pare zdjątek:
I pare z Ty23
A tu przekładam zwrotnice! ( niestety dla cierpliwych...)
Podstawka gotowa to czas zabrać się za właściwy model.
Pozdrawiam!
Witam!
Rozpoczęła się budowa właściwego modelu. Swoim zwyczajem budowę parowozu zacząłem od tendra.
Parowóz ten był złączony z tendrem oznaczonym w Austrii serią 156, a na PKP 16C11. Ucieszyłem się z tego ponieważ ten tender jest w planach modelarskich razem z parowozem Tr21 (Modelarz) i Tr11 (Koleje Małe i Duże) i mam dużo jego zdjęć z Chabówki. Moja radość nie trwała jednak długo bo tender robiony z planów miał inne gabaryty niż ten na zdjęciach. Tak więc uzbrojony w meter budowlany, suwmiarkę zeszyt i długopis, pojechałem do Chabówki pomierzyć sobie wszystko.
Ale dość gadania! Czas cos pokazać. Na razie mało bo tylko szkielet.
Pozdrawiam!
Rozpoczęła się budowa właściwego modelu. Swoim zwyczajem budowę parowozu zacząłem od tendra.
Parowóz ten był złączony z tendrem oznaczonym w Austrii serią 156, a na PKP 16C11. Ucieszyłem się z tego ponieważ ten tender jest w planach modelarskich razem z parowozem Tr21 (Modelarz) i Tr11 (Koleje Małe i Duże) i mam dużo jego zdjęć z Chabówki. Moja radość nie trwała jednak długo bo tender robiony z planów miał inne gabaryty niż ten na zdjęciach. Tak więc uzbrojony w meter budowlany, suwmiarkę zeszyt i długopis, pojechałem do Chabówki pomierzyć sobie wszystko.
Ale dość gadania! Czas cos pokazać. Na razie mało bo tylko szkielet.
Pozdrawiam!