[zapowiedź] AH Bf 110 G-2
Moderatorzy: kartonwork, Tomasz D.
- Artur Domański
- Posty: 476
- Rejestracja: ndz mar 07 2004, 12:20
- Lokalizacja: Włocławek
Dziekuje za odpowiedz ale jednak mimo wszystko nie znalazlem w swojej dokumentacji zadnej wzmianki o tym ze pozne 110 w wesji G2 mialy duze trymery, nie mozna wykluczyc ze takowa modyfikacja miala miejsce poza wszelkimi prawami i byla wykonana w farbryce w zastepstwie braku orginalnych sterow - brak i wzieto stery od werji G4. Oslona na dzialka jest dobra ale chodzi mi o spod kadluba.Andrzej Haliński pisze:Nasza "110G-2", będąca całkowicie nowym opracowaniem, należała do serii póżniejszej, dlatego posiada statecznik z powiększonym trymerem. Wyposażona była również w zestaw Rustsatz R3 (2 działka MK 108 kal. 30mm) w miejsce standardowych 4 km MG 17 kal. 7,92, stąd osłona przedziału uzbrojenia charakterystyczna dla wersji G-4.
Czekam na koncowy efekt czyli model w sklepach.
P.S. Prosze o podanie dokumentacji zdjeciowej na podstawie ktorej zostalo wykonane malowanie.
- Artur Domański
- Posty: 476
- Rejestracja: ndz mar 07 2004, 12:20
- Lokalizacja: Włocławek
Na fotografii ktora zaprezentowales widac całkiem inna wersje a mianowicie wersje Bf-110E, rozni sie ona od wersji G2 nastepujacymi detalami:kopajt pisze:Teraz ja bym się chciał dowiedzieć gdzie są błędy...
Oslony silnika, pokrywa uzbrojenia nosowego i uzbrojenie i delikatnie osłona kabiny. W innym miejscu jest tez rurka Pitota.
W modelu o ktorym jest mowa błedne sa trymery na sterach kierunku sa za duze a powinny byc mniejsze i na zdjeciu ktore przedstawiles nie widac tego elementu.
- Artur Domański
- Posty: 476
- Rejestracja: ndz mar 07 2004, 12:20
- Lokalizacja: Włocławek