*[Relacja/Samolot] P-39 Airacobra AH
Moderatorzy: laszlik, kartonwork, Tomasz D.
Sk³adywajetsia wszystko nie¼le, praktycznie bez podwy¶cigów. Lecz t.k. ja w awia nie silny, to wyszed³em niezbyt dobrze, widoczni szwy. Lecz szkielet wszystkiej konstrukcji przemy¶lany oczywi¶cie dobrze, tu nie ma co mówiæ.
PzKpfw IV Ausf.H - in process
Mercedes L3000, P-39N,Ford GPA - complete.
Mercedes L3000, P-39N,Ford GPA - complete.
Witam Tad!
Lecz to moje pierwsze do¶wiadczenie w monta¿u awia takiego typu szkieletu (szkielet okrêtowego typu). I teraz ju¿ wiem jak trzeba by³o zrobiæ poprawnie. Na b³êdach ucz± siê!
Tak, on zbiera dobry mnie.tad pisze:Cze¶c Ed,
dobra robota. Jest jeszcze jedna relacja P 39 - buduje go Hasio Maszkietnik tutaj (czyli Ty jeste¶ czwarty) - warto tam zajrzeæ, bo Hasio robi ¶wietny model.
POzdrawiam,
TAD
Lecz to moje pierwsze do¶wiadczenie w monta¿u awia takiego typu szkieletu (szkielet okrêtowego typu). I teraz ju¿ wiem jak trzeba by³o zrobiæ poprawnie. Na b³êdach ucz± siê!
PzKpfw IV Ausf.H - in process
Mercedes L3000, P-39N,Ford GPA - complete.
Mercedes L3000, P-39N,Ford GPA - complete.
Witam!
Kontynuujê mêczyæ d³ugoustrój. Nastêpuj±cy etap - to skrzyd³a. Szkielet klei³ UHU, on papier nie wypacza, a znaczy konstrukcja nie skrêci siê. Konstrukcja szkieletu skrzyd³a mocne, i to cieszy.
Kraty grzejnika, wycina³em i wyrzuci³em, a zamiast ich wstawi³em siatkê.
Kontynuujê mêczyæ d³ugoustrój. Nastêpuj±cy etap - to skrzyd³a. Szkielet klei³ UHU, on papier nie wypacza, a znaczy konstrukcja nie skrêci siê. Konstrukcja szkieletu skrzyd³a mocne, i to cieszy.
Kraty grzejnika, wycina³em i wyrzuci³em, a zamiast ich wstawi³em siatkê.
Ostatnio zmieniony czw lut 09 2006, 14:10 przez Ed, łącznie zmieniany 1 raz.
PzKpfw IV Ausf.H - in process
Mercedes L3000, P-39N,Ford GPA - complete.
Mercedes L3000, P-39N,Ford GPA - complete.
Skrzyd³o w zbiorze. Poszycie do szkieletu klei³ tym za¶ UHU, a styki ju¿ PWA. Przy przyklejanie poszycie powsta³y drobne problemy z po³±czeniem poszycie przyjaciel do przyjaciela, lecz to wszystko do naprawienia. Wnêki podwozia wkleja³em ju¿ po tym jak przyklei³em doln± czê¶æ poszycie do szkieletu.
PzKpfw IV Ausf.H - in process
Mercedes L3000, P-39N,Ford GPA - complete.
Mercedes L3000, P-39N,Ford GPA - complete.
Brzeg skrzyd³a klei³ PWA, ma³ymi dawkami, inaczej pójdzie falami.
Jeszcze pary foto.
Jeszcze pary foto.
PzKpfw IV Ausf.H - in process
Mercedes L3000, P-39N,Ford GPA - complete.
Mercedes L3000, P-39N,Ford GPA - complete.
Monta¿ posuwaæ naprzód. Podstawowi trwali podwozie.
Ostatnio zmieniony pn lut 27 2006, 14:39 przez Ed, łącznie zmieniany 1 raz.
PzKpfw IV Ausf.H - in process
Mercedes L3000, P-39N,Ford GPA - complete.
Mercedes L3000, P-39N,Ford GPA - complete.
Ko³a krêciæ siê. Doda³ hamowanie w±¿.
Ostatnio zmieniony pn lut 27 2006, 14:39 przez Ed, łącznie zmieniany 1 raz.
PzKpfw IV Ausf.H - in process
Mercedes L3000, P-39N,Ford GPA - complete.
Mercedes L3000, P-39N,Ford GPA - complete.
Nastêpuj±cy krok - to przedni bufet podwozie.
PzKpfw IV Ausf.H - in process
Mercedes L3000, P-39N,Ford GPA - complete.
Mercedes L3000, P-39N,Ford GPA - complete.
No ot ostatni krok - to ³opaty.
Zrobi³em, ¿e by ³opaty wierci³a siê.
No a dalej finisz!
Zrobi³em, ¿e by ³opaty wierci³a siê.
No a dalej finisz!
PzKpfw IV Ausf.H - in process
Mercedes L3000, P-39N,Ford GPA - complete.
Mercedes L3000, P-39N,Ford GPA - complete.