*[Relacja/Samolot] MIG-29 Design
Moderatorzy: laszlik, kartonwork, Tomasz D.
Mores,
Interesuje mnie folia samoprzylepna, której użyłeś do lusterek - co to za folia, jakie jest jej normalne przeznaczenie, w jakiego typu sklepach jest osiagalna? Spotkałem się w marketach budowlanych z folia aluminiową samoprzylepną , stosowaną np. przy izolacjach kominków wełną ognioodporną, ale ta wydaje mi się za gruba do takich detali.
Interesuje mnie folia samoprzylepna, której użyłeś do lusterek - co to za folia, jakie jest jej normalne przeznaczenie, w jakiego typu sklepach jest osiagalna? Spotkałem się w marketach budowlanych z folia aluminiową samoprzylepną , stosowaną np. przy izolacjach kominków wełną ognioodporną, ale ta wydaje mi się za gruba do takich detali.
Na warsztacie: Leopard 2A5, J6K1 Jinpu
Zawieszone: Pogoria, XP-61E
Archiwum: Saab J35 Draken, Pietropawłowsk, F/A-18F Super Hornet, Churchill, MiG-21, Mirage III EA, Bf-109 K-4
-----------------------------
Wspieram .oO R357
Zawieszone: Pogoria, XP-61E
Archiwum: Saab J35 Draken, Pietropawłowsk, F/A-18F Super Hornet, Churchill, MiG-21, Mirage III EA, Bf-109 K-4
-----------------------------
Wspieram .oO R357
Co do owiewki to jednak wytłoczę. Skoro wiatrochron zrobię z czystej, przezroczystej folii to będzie się gryzł z pożółkłą owiewką.
Zbyszku, folię samoprzylepną kupiłem dawno temu w sklepie papierniczym (sprzedawana w różnych kolorach na mb), a zastosowanie ma pewnie różnorakie, np. do wyklejania reklam na samochodach itp.
Zbyszku, folię samoprzylepną kupiłem dawno temu w sklepie papierniczym (sprzedawana w różnych kolorach na mb), a zastosowanie ma pewnie różnorakie, np. do wyklejania reklam na samochodach itp.
Witam po prawie dwumiesięcznej przerwie. Udało mi się ukończyć kabinę pilota.
Fotel katapultowy K-36:
Kiedyś Hide pytał o zbliżenie na element 1e, czyli manetkę sterowania silnikami, oto ona:
Kilka ujęć kabiny przed zamknięciem owiewką:
Co do owiewki, to udało mi się obejść bez tłoczenia, ale o tym wkrótce....
Fotel katapultowy K-36:
Kiedyś Hide pytał o zbliżenie na element 1e, czyli manetkę sterowania silnikami, oto ona:
Kilka ujęć kabiny przed zamknięciem owiewką:
Co do owiewki, to udało mi się obejść bez tłoczenia, ale o tym wkrótce....
Temat kabiny definitywnie zamknięty. Owiewki nie tłoczyłem, wbrew wcześniejszym hucznym zapowiedziom. Wszystko zaczęło się od sklejania dalmierza laserowego przed kabina. Jest tam kulisty element przezroczysty, taki właśnie jest przy wytłoczce owiewki do Su-27 od Hala. Wygrzebałem z szafki ową owiewkę. Idealnie przypasowała. Po porównaniu kształtu wytłoczki do Su z kształtem owiewki do Miga okazało się że da się ją przypasować do tego ostatniego Poszła pod skalpel. Efekty poniżej:
Wytłoczka jest cieniutka i przejrzysta, tak więc doskonale wszystko w kabinie widać.
No i przyszła kolej na kolejny mozolny etap budowy..... podwozie.
Wytłoczka jest cieniutka i przejrzysta, tak więc doskonale wszystko w kabinie widać.
No i przyszła kolej na kolejny mozolny etap budowy..... podwozie.
To dobrze, bo szkoda by było zakrywać tak piękne wnętrze które zrobiłeś
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Pierwszy Model - Messerschmitt Bf 109 G-10
Catalina – Relacja
Kto czyta ten błądzi, kto skacze ten rządzi - Le Parkour
Catalina – Relacja
Kto czyta ten błądzi, kto skacze ten rządzi - Le Parkour