w kadłubie skontruowałem specjalną półkęz pleksi z miejscem do zamocowania odbiornika i regulatora napięcia oraz otworem umożliwiającym mocowanie akumulatora
Po pomalowaniu pokładu sporo czasu zajęło maskowanie go by móc namalować czarnym kolorem coś co moim zdaniem jest jakąś wykłądziną antypoślizgową stosowaną na oryginalnych jednostkach tego typu,
Świetnie ! Zaczyna nabierac kształtów , przybywają detale ... Mam pytanie , jaką zastosujesz śrube? Tą z kompletu z wału napędowego czy dorobisz ww własnym zakresie ?
Czy mogę prosić o nieco wrażeń ze stosowania tego właśnie aerografu i kompresorka?
Zbierając pieniążki na taki sprzęt staram sie zapoznać z zaletami i wadami różnych dostepnych rozwiązań (zwłaszcza, że koszt aerografu i kompresora jest wiekszy niż mniejszy).
Najbardziej zależy mi na informacji, czy kompresor ten nie posiadając zbiornika wyrównawczego (rolę tą pełni filtr powietrza-osadnik oraz wąż) podaje stałe ciśnienie. Pytam, bo na allegor widziałem dokładnie daki zam kompresor z profesjonalnie doinstalowanym dwulitrowym zbiornikiem wyrównawczym wraz z automatyką włączania/wyłączania kompresora w zależności od ciśnienia w zbiorniku.
Załączam pozdrowienia oraz wyrazy zachwytu nad jakością pierwszego malowania.