Tak, ucinałem, ale to i tak niewiele dało.
Widzisz na fotkach jak jest kadłub, i koło błotników, na styku z kadłubem jest taka szpara chropowata?
W lewej stronie czołgu jest nawet tam lina holownicza pożożona.
To jest właśnie efekt nieuwzględnienia w opracowaniu grubości wręg nr VI i VII (1mm, jak każe autor)
Błąd tez występuje z tyłu, gdzie są te elementy mocowania kół napędowych, chodzi mi o te elementy wystające z kadłuba (6, 6b, 6c i tak samo 7, 7b i 7c)
te elementy do siebie pasują, ale źle są zrobione te białe pola, gdzie maja być zamocowane.
Pozdrawiam
Hubert
*[Galeria/Czołg] Kolejny T-34/85 MM 7-8/1996r.
Moderatorzy: laszlik, kartonwork, Tomasz D.
Jest takie stare przysłowie: Lepiej milcząc uchodzić za idiotę, niż odzywając się rozwiać wszelkie wątpliwości.
Zapewne chodzi o tą:
Więc żeby było jasne:
Z pośród krajów arabskich radzieckiego sprzętu używa przeważnie Egipt i Irak. W Iranie, Syrii i Libii tez sie coś znajdzie, ale w Turcji to prędzej spotkasz Pattona niż T-34.
Pozdrawiam
Zapewne chodzi o tą:
Więc żeby było jasne:
Z pośród krajów arabskich radzieckiego sprzętu używa przeważnie Egipt i Irak. W Iranie, Syrii i Libii tez sie coś znajdzie, ale w Turcji to prędzej spotkasz Pattona niż T-34.
Pozdrawiam