[REALACJA] PzKpfw VI TIGER AH - chyba jedyna na tym forum:)
Moderatorzy: laszlik, kartonwork, Tomasz D.
Przepraszam, jeśli będę niemiły: problemem jest wyskakiwanie z takim tekstem w relacji pdolnego. Oczywiście każdemu modelowi warto poświęcić uwagę i nie ważne, czy jest to MM, czy nie. Jak umiesz dobrze sklejać to idę o zakład, że jak dobrze złożysz do kupy cokolwiek z MM to zbierzesz liczne pochwały.
Liczysz na odpowiedź: "Nie ma sensu nawet myśleć o tym modelu. Jest beznadziejny i nie polecam go nikomu sklejać"? A niby dlaczego? Sklejaj jak Ci podchodzi ta wycinanka, albo nie sklejej jak Ci nie leży. Tyle każdy z nas oglądając wycinankę potrafi powiedzieć, prawda? Reszta zależy od umiejętności modelarza.
Mam nadzieję że moderator usunie zbędne wpisy z tej relacji. Mój przede wszystkim.
Pdolny zapewne się ze mną zgodzi, że to nieładny OT.
Liczysz na odpowiedź: "Nie ma sensu nawet myśleć o tym modelu. Jest beznadziejny i nie polecam go nikomu sklejać"? A niby dlaczego? Sklejaj jak Ci podchodzi ta wycinanka, albo nie sklejej jak Ci nie leży. Tyle każdy z nas oglądając wycinankę potrafi powiedzieć, prawda? Reszta zależy od umiejętności modelarza.
Mam nadzieję że moderator usunie zbędne wpisy z tej relacji. Mój przede wszystkim.
Pdolny zapewne się ze mną zgodzi, że to nieładny OT.
"No, kończ Władziu i robimy"
Witam
Czas znów rzucic coś do oglądania
Tym razem chciałbym zaprezentowac w pełni wykonaną płytę chroniącą przedział silnikowy. Jak zawsze części pasują do siebie idealnie.
Zacząłem także końcówkę budowy przedziału silnikowego. Tak prezentuje się jeden z dwóch zbiorników paliwa:
A tak z kolei cała bryła czołguna dzień dzisiejszy :
I to by było na dziś koniec POZDRAWIAM I DO NASTĘPNEGO
Czas znów rzucic coś do oglądania
Tym razem chciałbym zaprezentowac w pełni wykonaną płytę chroniącą przedział silnikowy. Jak zawsze części pasują do siebie idealnie.
Zacząłem także końcówkę budowy przedziału silnikowego. Tak prezentuje się jeden z dwóch zbiorników paliwa:
A tak z kolei cała bryła czołguna dzień dzisiejszy :
I to by było na dziś koniec POZDRAWIAM I DO NASTĘPNEGO
Od razu przechodzę do sedna
Tym razem prezentuję jeszcze nie do końca skończony przedział silnikowy, a mianowicie wklejone już na swoje miejsce zbiorniki paliwa, chłodnicę i wentylator. Nie skończyłem jeszcze przewodów.
Zabrałem się także za dalsze oklejanie pancerza tygrysa. Okleiłem boki i górną płytę pancerza.
Wykonuję w chwili obecnej kratownice przedziału silnikowego - klapy
:>)
POZDRAWIAM I DO NASTĘPNEGO
Tym razem prezentuję jeszcze nie do końca skończony przedział silnikowy, a mianowicie wklejone już na swoje miejsce zbiorniki paliwa, chłodnicę i wentylator. Nie skończyłem jeszcze przewodów.
Zabrałem się także za dalsze oklejanie pancerza tygrysa. Okleiłem boki i górną płytę pancerza.
Wykonuję w chwili obecnej kratownice przedziału silnikowego - klapy
:>)
POZDRAWIAM I DO NASTĘPNEGO
Witam po długiej przerwie
Dziś chciałbym zaprezentować kolejne postępy w budowie tego wspaniałego czołgu-legendy.
Na pierwszy ogień ruszają ostatnio obiecane klapy silnikowe. Oto i one:
Jak widać trochę dłubania było, szczególnie przy rusztach
W chwili obecnej zająłem się troszkę układem jezdnym. Na pierwszy ogień poszłedł jeden z dwóch typów kół nośnych, których w sumie jest 16, a na każde przypada 8 części co daje nam razem 128 elementów. Na szczęście posiadam nóż olfy do wycinania kółek
A teraz już pora na wyniki prac. Zdjęcia przedstawiają po kolei etapy powstawania koła (od lewej do prawej). W górnym rzędzie widać klejenie koła a w dolnym części dokładane na danym etapie budowy. Miłego oglądania
Dziś chciałbym zaprezentować kolejne postępy w budowie tego wspaniałego czołgu-legendy.
Na pierwszy ogień ruszają ostatnio obiecane klapy silnikowe. Oto i one:
Jak widać trochę dłubania było, szczególnie przy rusztach
W chwili obecnej zająłem się troszkę układem jezdnym. Na pierwszy ogień poszłedł jeden z dwóch typów kół nośnych, których w sumie jest 16, a na każde przypada 8 części co daje nam razem 128 elementów. Na szczęście posiadam nóż olfy do wycinania kółek
A teraz już pora na wyniki prac. Zdjęcia przedstawiają po kolei etapy powstawania koła (od lewej do prawej). W górnym rzędzie widać klejenie koła a w dolnym części dokładane na danym etapie budowy. Miłego oglądania