*[Relacja/Czołg] T34/76 od AH
Moderatorzy: laszlik, kartonwork, Tomasz D.
- cloudwalker
- Posty: 24
- Rejestracja: śr maja 09 2007, 9:08
- Lokalizacja: koszalin
Cześć
Pora wreszcie pokazać coś co znalazłem pod choinką.
Więc zaczynamy.
Na początek to:
Podstawa silnika:
Dekiel i oś wentylatora:
Pompa paliwowa:
Zespoły cylindrów z kolektorami powietrza i spalin:
Zbiornik wyrównawczy oleju:
Generator:
Hm?:
Pompa wodna:
Uchwyty generatora na korpusie silnika:
Po złożeniu wszystkiego w całość, powstał silnik:
Rzut oka na całość:
Delikatnie go zwaloryzowałem o dodatkowe przewody. Wzorowałem się na tym zdjęciu:
To tyle na dziś. Niewiele tego.
Do usłyszenia.
Pora wreszcie pokazać coś co znalazłem pod choinką.
Więc zaczynamy.
Na początek to:
Podstawa silnika:
Dekiel i oś wentylatora:
Pompa paliwowa:
Zespoły cylindrów z kolektorami powietrza i spalin:
Zbiornik wyrównawczy oleju:
Generator:
Hm?:
Pompa wodna:
Uchwyty generatora na korpusie silnika:
Po złożeniu wszystkiego w całość, powstał silnik:
Rzut oka na całość:
Delikatnie go zwaloryzowałem o dodatkowe przewody. Wzorowałem się na tym zdjęciu:
To tyle na dziś. Niewiele tego.
Do usłyszenia.
- Krzysiek D
- Posty: 92
- Rejestracja: pn sty 22 2007, 16:31
- Lokalizacja: Dębica
To pierwsze, to odstojnik oleju wraz z pompą oleju i obudową jej przekładni. Na drugim zdjęciu nie jest to zbiornik wyrównawczy oleju, tylko filtr paliwa. Tutaj autor wycinanki źle nazwał rzecz po imieniu . Na trzecim zdjęciu masz obudowy wałków królewskich układu rozrządu. Widzę również, że poprawnie uzupełniłeś silnik o brakujące przewody. Świetna robota Powoli, dzięki Tobie, odzyskuję wenę twórczą przy swoim teciakukriztozz pisze:Na początek to:
Zbiornik wyrównawczy oleju:
Hm?:
Cześć.
Niestety dopadł mnie pech, a raczej to była moja nieuwaga. Podstawy silnika zostały przyklejone na odwrót. Prawa w miejsce lewej i odwrotnie. Pocieszające jest tylko to, że nie będzie tego widać.
Niesmak niestety pozostaje.
Po niewielkim załamaniu, przystępuje do dalszej budowy.
Rura wlewowa miedzy chłodnicami.
Rury wydechowe.
Osłony przekładni kół napędowych.
Przegroda komory silnika.
Ostatnie fotki przed wklejeniem przegrody.
To tyle na dzisiaj.
Niestety dopadł mnie pech, a raczej to była moja nieuwaga. Podstawy silnika zostały przyklejone na odwrót. Prawa w miejsce lewej i odwrotnie. Pocieszające jest tylko to, że nie będzie tego widać.
Niesmak niestety pozostaje.
Po niewielkim załamaniu, przystępuje do dalszej budowy.
Rura wlewowa miedzy chłodnicami.
Rury wydechowe.
Osłony przekładni kół napędowych.
Przegroda komory silnika.
Ostatnie fotki przed wklejeniem przegrody.
To tyle na dzisiaj.