Elco 80' Torpedo Boat PT-596 1:35 RELACJA
Moderator: kartonwork
Żeby nie było Mości panowie że sie lenie
Zakupiłem 3 stery oszlifowałem je w pożądany kształt i rozmiar
wykonałem też tuleje do podpór wałów i zatopiłem je w oryginalnych częściach a nastepnie przykleiłem do kadłuba tylne nie są jeszcze przyklejone bo czekaja na obróbke ale to po wyschnięciu zywicy
śruby są tymczasowe bo czekam na zestaw z liona
A teraz kilka fotek
Zakupiłem 3 stery oszlifowałem je w pożądany kształt i rozmiar
wykonałem też tuleje do podpór wałów i zatopiłem je w oryginalnych częściach a nastepnie przykleiłem do kadłuba tylne nie są jeszcze przyklejone bo czekaja na obróbke ale to po wyschnięciu zywicy
śruby są tymczasowe bo czekam na zestaw z liona
A teraz kilka fotek
Dziś zabrałem sie za usztywnienie i zdławienie wałów wewnątrz kadłuba
najpierw wykonałem tuleje z rurek ( włókno węglowe ) by oddalić dławice od kadłuba
Druga czynnością było wykonanie dławic zostały wykonane z zakupionego gotowego wału ale skróciłem rurke i prostopadle dolutowałem drugą służącą do smarowania całość polutowałem i po złożeniu na miejsce podparłem na koncu elementami wykonanymi z polistyrenu całość zabezpieczyłem przed wyciekami żywicą ( epoxy 5min ) zgodnie z radą Grzesia
a teraz zdjęcia dla was a ja zabieram sie za osadzenie sterów
C.D.N
najpierw wykonałem tuleje z rurek ( włókno węglowe ) by oddalić dławice od kadłuba
Druga czynnością było wykonanie dławic zostały wykonane z zakupionego gotowego wału ale skróciłem rurke i prostopadle dolutowałem drugą służącą do smarowania całość polutowałem i po złożeniu na miejsce podparłem na koncu elementami wykonanymi z polistyrenu całość zabezpieczyłem przed wyciekami żywicą ( epoxy 5min ) zgodnie z radą Grzesia
a teraz zdjęcia dla was a ja zabieram sie za osadzenie sterów
C.D.N
Witam Panie i Panowie
Wczoraj ukończyłem system sterowania Serwo wyladowało na wcześniej wykonanym podeście a nastepnie zostały połączone orczyki Bestia ożyła
Dziś wykonałem podesty silników w ilości sztuk 3
wykonałem je z trzy milimetrowej blaszki aluminiowej
już z zamocowanymi silnikami
Pasowanie na sucho w kadłubie
teraz do akcji wkroczy żywica wiec znikam
C.D.N
Wczoraj ukończyłem system sterowania Serwo wyladowało na wcześniej wykonanym podeście a nastepnie zostały połączone orczyki Bestia ożyła
Dziś wykonałem podesty silników w ilości sztuk 3
wykonałem je z trzy milimetrowej blaszki aluminiowej
już z zamocowanymi silnikami
Pasowanie na sucho w kadłubie
teraz do akcji wkroczy żywica wiec znikam
C.D.N
niedawno stałem sie szczęśliwym posiadaczem blaszek firmy EDUARD
blaszki
i jeszcze jedno zdjatko z ładną dokładna instrukcja
dzis nareszcie po miesiącu od zamówienie dotarły radiatory na silniki
Dziś odpoczywam
C.D.N
blaszki
i jeszcze jedno zdjatko z ładną dokładna instrukcja
dzis nareszcie po miesiącu od zamówienie dotarły radiatory na silniki
Dziś odpoczywam
C.D.N
Ostatnio zmieniony wt sie 26 2008, 20:48 przez BALROG, łącznie zmieniany 1 raz.
No i stanąłem nad małym problemem w instrukcji użyto oznaczeń farbek jakiego nie widziałem używam farbek Revella i Humbrola
w modelu są takie oznaczenia
Pale Green (Flat) / F.S.34227 / ITA MM-1716 / ITA MM A-4739
Medium Green (Flat) / F.S.34102 / ITA MM-1713 / ITA MM A-4734
Black (Flat) / F.S.37038 / ITA MM-1749 / ITA MM A-4768
Red (Flat) ITA MM-1550 / ITA MM A-4714
Pale Green (Flat) / F.S.34227 / ITA MM-1716 / ITA MM A-4739
Wole sie was zapytać niż coś spaprać i będziecie wtedy krzyczeć
w modelu są takie oznaczenia
Pale Green (Flat) / F.S.34227 / ITA MM-1716 / ITA MM A-4739
Medium Green (Flat) / F.S.34102 / ITA MM-1713 / ITA MM A-4734
Black (Flat) / F.S.37038 / ITA MM-1749 / ITA MM A-4768
Red (Flat) ITA MM-1550 / ITA MM A-4714
Pale Green (Flat) / F.S.34227 / ITA MM-1716 / ITA MM A-4739
Wole sie was zapytać niż coś spaprać i będziecie wtedy krzyczeć