7TP ,C7P- oraz 4TP i relacja budowy modelu 3D( 10TP)*

krótko mówiąc po polsku: Tutorial

Moderatorzy: kartonwork, Rafal N.

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
izi
Posty: 107
Rejestracja: czw mar 02 2006, 16:56
Lokalizacja: Warszawa

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: izi »

Wydaje mi się, że ta kopułka jest jeszcze za mała i za bardzo się odznacza na płycie.
Czy możesz ją zrobić 2x większą z bardziej "rozpłaszczonymi" brzegami? Ze zdjęć widzę, że ona powinna przypominać bardziej takie wybrzuszenie na płycie.

Osłonę rury wydechowej będziesz jeszcze zmieniał?
Awatar użytkownika
kliment
Posty: 200
Rejestracja: śr sty 04 2006, 11:43
Lokalizacja: kielce
x 32

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kliment »

powiekszyłem to wybrzuszenie, w rogu obrazka dla porównania jak było.
osłone wydechu zrobie tak jak na twoim zdj izi.
Obrazek
Awatar użytkownika
kliment
Posty: 200
Rejestracja: śr sty 04 2006, 11:43
Lokalizacja: kielce
x 32

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kliment »

zamknałem ta czeluść czarną z przodu, jeszcze troche dłubania i modelowanie bedzie skończone. Potem mapowanie obiektu i malowanie textur na rozwinięciach siatki UV.
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
kliment
Posty: 200
Rejestracja: śr sty 04 2006, 11:43
Lokalizacja: kielce
x 32

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kliment »

Zajawka malowania, czysta textura bez zadrapań, brudu, rdzy i czego tam jeszcze dusza zapragnie:
Obrazek
Brakujące duperele bądą, nie martwcie sie.
Awatar użytkownika
kliment
Posty: 200
Rejestracja: śr sty 04 2006, 11:43
Lokalizacja: kielce
x 32

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kliment »

Wieżyczka zamapowana, została osłona łoza kaemu i działka plus skończenie texturek oraz zmiana kształtu osłony wydechu. Tak więc niemal finisz.
Obrazek
Awatar użytkownika
kliment
Posty: 200
Rejestracja: śr sty 04 2006, 11:43
Lokalizacja: kielce
x 32

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kliment »

taka próba umieszczenia w jakims otoczeniu...
wersja w sepii i color:
Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
Metalmic
Posty: 272
Rejestracja: sob mar 26 2005, 12:42
Lokalizacja: Jelenia Góra

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: Metalmic »

Gratuluje. Wizerunek zrodzony po wnikliwej i rzeczowej analizie Twojej i Wujka jest chyba bliski oryginałowi. Przydałoby się pokazać go w kilku widokach w celach poznawczych dla innych modelarzy.
Awatar użytkownika
kliment
Posty: 200
Rejestracja: śr sty 04 2006, 11:43
Lokalizacja: kielce
x 32

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: kliment »

nie lezało mi tamto tło, wersja ostateczna w ciut wiekszej rozdziałce:
Obrazek
aaryt
Posty: 7
Rejestracja: wt kwie 29 2008, 11:45
Lokalizacja: Chantepie, BZH

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: aaryt »

Dobra, juz ja go dorwe ;)

A na powaznie. Moze zastanowilbys sie jeszcze raz w kwestii nawiazania wspolpracy z jakims wydawnictwem i doprowadzenia do wydania tych modeli? Bo skoro juz jest model w 3D... Ja wiem, ze trzeba dorobic szkielet, pociac ladnie te wszystkie obiekty... Moze jakis projekt grupowy?

Pomysl: na wystawie nie dosc, ze mozna obejrzec wspaniala grafike 3D tej pancerki i podziwiac sklejony model z kartonu, to jeszcze mozna kupic model kartonowy do sklejenia samemu...
uboottd
Posty: 267
Rejestracja: pn lut 16 2004, 0:57
x 3

  • Cytuj
  • zaloguj się, by polubić ten post

Post autor: uboottd »

No do naturalności tym fotkom sporo brakuje, pomimo że są całkiem ładne. Szczególnie ta druga to kojarzy mi się ze screenshotem z jakiejś gry. Bym może spróbowałbym trzech zabiegów na początek - lekkiego rozmycia tła, lepszego antialiasingu na czołgu i popracowaniem nad krawędziami, żeby bardziej zlewały się z elementami. Takie moje sugestie...
ODPOWIEDZ