1:35 SCHNELLBOT S-100 + S-38 + :) ITALERI [RELACJA]
Moderator: kartonwork
-
- Posty: 1000
- Rejestracja: pt gru 09 2005, 14:34
- Lokalizacja: GDYNIA
- x 1
No.... teraz jest już nieźle.... Parę dni zajęło Ci zmielenie naszych szyderstw w mózgu , ku mej uciesze zrozumiałeś i wniosek jednak wyciągnąłeś , że należy zdjęcia robić trochę inaczej. Tak, by model był w centrum , a nie ten cały chlew dookoła , który publicznie pokazywałeś w internecie . Szczerze , to spodziewałem się, że następnym gwoździem programu po donicach z wikliny i szklanki z fusami będzie narzuta na kanapie ze starymi skarpetami w romby i kebabem zduszonym w tureckim siadzie ....
Grzegorz75 pisze:No.... teraz jest już nieźle.... Parę dni zajęło Ci zmielenie naszych szyderstw w mózgu , ku mej uciesze zrozumiałeś i wniosek jednak wyciągnąłeś , że należy zdjęcia robić trochę inaczej. Tak, by model był w centrum , a nie ten cały chlew dookoła , który publicznie pokazywałeś w internecie haha . Szczerze , to spodziewałem się, że następnym gwoździem programu po donicach z wikliny i szklanki z fusami będzie narzuta na kanapie ze starymi skarpetami w romby i kebabem zduszonym w tureckim siadzie ....
GRATULACJE UZYSKANIA EFEKTU DYDAKTYCZNEGO RIDŻ!BALROG pisze:W kilku istotnych kwestjach miałeś absolutną racje stąd poprawa
Teraz fotki będą tylko i wyłącznie na takim tle !!
A Balrogowi życzę sukcesów na nowej drodze pojmowania rzeczywistości pola walki ;)
Diament powstaje w wysokiej temperaturze
i wysokim ciśnieniu ;)
-------------------------------------------------
ORP Piorun (422) 1:50 R/C ORP Groźny (351) 1:50 R/C Kuter KP-174 1:50 R/C
ORP Sokół (294) 1:100 Kuter rakietowy projektu 183R "Komar" 1:100
i wysokim ciśnieniu ;)
-------------------------------------------------
ORP Piorun (422) 1:50 R/C ORP Groźny (351) 1:50 R/C Kuter KP-174 1:50 R/C
ORP Sokół (294) 1:100 Kuter rakietowy projektu 183R "Komar" 1:100
S-38
Zmiany i nowości
Nadbudówka pozbyła sie nitów wklęsłych zastąpi je zestaw nitów żywicznych, pojawiła sie też przednia ściana sterówki i wyposażenie pomostu bojowego
Na śródokręciu swoje miejsce zmienił kompas a takrze zmiejszyła sie skrzynka amunicyjna a nawiewnik przesuną sie bliżej osi okrętu pojawiły sie też pierwsze z 23 pokryw/świetlików
Na zakreskowanym ukośnie miejscu pojawi sie podest brakuje tez kilka nawiewników i poręczy przy kompasie
Wszo jeszcze luźne więc może być delikatnie poprzesuwane
C.D.N
Zmiany i nowości
Nadbudówka pozbyła sie nitów wklęsłych zastąpi je zestaw nitów żywicznych, pojawiła sie też przednia ściana sterówki i wyposażenie pomostu bojowego
Na śródokręciu swoje miejsce zmienił kompas a takrze zmiejszyła sie skrzynka amunicyjna a nawiewnik przesuną sie bliżej osi okrętu pojawiły sie też pierwsze z 23 pokryw/świetlików
Na zakreskowanym ukośnie miejscu pojawi sie podest brakuje tez kilka nawiewników i poręczy przy kompasie
Wszo jeszcze luźne więc może być delikatnie poprzesuwane
C.D.N
S-38
Dziś pokazuje prace nad układem napędzającym i sterowym Schnella
Na pierwszy ogień padł ster
Odlane były dwie sztuki jak budowałem pierwszego schnella.
Jednak różnią się budową ponieważ S-38 nie posiada podpory za śrubą a podwójną podporę przed i ster nie posiada wcięcia.
Został też delikatnie potraktowany szlifierka przez odlewnika, mimo że prosiłem by nie usuwano nadlewów ( chciałem to zrobić sam i delikatnie ):evil:
dokleiłem za pomocą kleju CA element poliestyrenu we wcięcie i przewierciłem ster w kilku miejscach, w powstałe otwory powciskałem ramki od częsci by powstały kołki trzymające poszycie steru a następnie obłożyłem ster poliestyren 0,25mm
Jak wszystko wyschnie poszpachluję w dwóch miejscach i wyszlifuje ranty.
Złożyłem tez a następnie polutowałem wały z dławicami i smarownicami
[
A tu już wszo poskładane
C.D.N
Dziś pokazuje prace nad układem napędzającym i sterowym Schnella
Na pierwszy ogień padł ster
Odlane były dwie sztuki jak budowałem pierwszego schnella.
Jednak różnią się budową ponieważ S-38 nie posiada podpory za śrubą a podwójną podporę przed i ster nie posiada wcięcia.
Został też delikatnie potraktowany szlifierka przez odlewnika, mimo że prosiłem by nie usuwano nadlewów ( chciałem to zrobić sam i delikatnie ):evil:
dokleiłem za pomocą kleju CA element poliestyrenu we wcięcie i przewierciłem ster w kilku miejscach, w powstałe otwory powciskałem ramki od częsci by powstały kołki trzymające poszycie steru a następnie obłożyłem ster poliestyren 0,25mm
Jak wszystko wyschnie poszpachluję w dwóch miejscach i wyszlifuje ranty.
Złożyłem tez a następnie polutowałem wały z dławicami i smarownicami
[
A tu już wszo poskładane
C.D.N
S-38
W ostatnich dniach wykonałem dwa mechanizmy w schnellboocie
Pierwszy to mechanizm odpowiedzialny za sterowanie okrętem ( nie będe pokazywał bo jest identyczny jak w S-100 )
Drugi mechanizm to otwierane pokrywy wyrzutni torped
I tu są znaczne zmiany Nowy mechanizm jest sporo lżejszy i mniej skomplikowany od poprzedniego, działa z mniejszymi oporami wiec mogłem zastosować małe serwo HS-81
Mechanizm zwalniania torped bedzie taki sam jak w S-100
Kilka fotek i film
Film
C.D.N
W ostatnich dniach wykonałem dwa mechanizmy w schnellboocie
Pierwszy to mechanizm odpowiedzialny za sterowanie okrętem ( nie będe pokazywał bo jest identyczny jak w S-100 )
Drugi mechanizm to otwierane pokrywy wyrzutni torped
I tu są znaczne zmiany Nowy mechanizm jest sporo lżejszy i mniej skomplikowany od poprzedniego, działa z mniejszymi oporami wiec mogłem zastosować małe serwo HS-81
Mechanizm zwalniania torped bedzie taki sam jak w S-100
Kilka fotek i film
Film
C.D.N
- herbaciany
- Posty: 670
- Rejestracja: czw lis 04 2004, 23:22
- Lokalizacja: Strzegom
Flota się rozrasta ;)
Oby tak dalej
Oby tak dalej
W budowie:
Christie 1921, HMS Victory, MM Chwilowa przerwa
Skończone:
Budynek bliźniaczy, 4TP (PZInż.140) MM
Christie 1921, HMS Victory, MM Chwilowa przerwa
Skończone:
Budynek bliźniaczy, 4TP (PZInż.140) MM