[Relacja] Sd.Kfz. 2 NSU Kettenkrad Modelik 4/04 (skala 1/25)
Moderatorzy: laszlik, kartonwork, Tomasz D.
- 19zbyniu95
- Posty: 453
- Rejestracja: wt kwie 28 2009, 17:52
- Lokalizacja: Tychy
Wystarczyło wystrugać kołek osinowy (w odpowiednim kształcie i skali)
a następnie skręcać sprężynę od środka w jednym kierunku, a później w drugim.
Najtrudniejsze jest później uformowanie środkowego zwoju, ponieważ przy
nawijaniu drugiej połówki sprężyny, pierwszą trzeba odgiąć prawie o 90 st. od osi całej sprężyny.
Zmontowałem na sucho cały układ kierowniczy (bez sprężyn) i przymierzyłem do kadłuba.
Oczywiście konieczne będą jeszcze poprawki, aby zachować odpowiedni kąt widelca i wysokość mocowania.
Oczywiście w temacie widelca pozostaje jeszcze do zrobienia: mocowanie sprężyn, błotnik, lampa z mocowaniem, kierownica oraz linki i kabelki
cdn.
a następnie skręcać sprężynę od środka w jednym kierunku, a później w drugim.
Najtrudniejsze jest później uformowanie środkowego zwoju, ponieważ przy
nawijaniu drugiej połówki sprężyny, pierwszą trzeba odgiąć prawie o 90 st. od osi całej sprężyny.
Zmontowałem na sucho cały układ kierowniczy (bez sprężyn) i przymierzyłem do kadłuba.
Oczywiście konieczne będą jeszcze poprawki, aby zachować odpowiedni kąt widelca i wysokość mocowania.
Oczywiście w temacie widelca pozostaje jeszcze do zrobienia: mocowanie sprężyn, błotnik, lampa z mocowaniem, kierownica oraz linki i kabelki
cdn.
Niestety, po porównaniu obrysów zdjęcia i wycinanki boku pojazdu,
okazało się że w wycinance jest błąd. Brakuje około 3 mm na wysokości.
Dokładnie w jakim miejscu pokazuje poniższe zdjęcie.
Na czerwono zaznaczyłem linię błotnika w wycinance, która powinna być wyżej. Dlatego też gąsienice wyszły mi za blisko błotnika, a i cały układ kierowniczy jest za wysoki o te 3 mm. Co z tym fantem zrobić jeszcze nie wiem.
Pewnie tak ustawię układ kierowniczy żeby pasował do kadłuba.
cdn.
okazało się że w wycinance jest błąd. Brakuje około 3 mm na wysokości.
Dokładnie w jakim miejscu pokazuje poniższe zdjęcie.
Na czerwono zaznaczyłem linię błotnika w wycinance, która powinna być wyżej. Dlatego też gąsienice wyszły mi za blisko błotnika, a i cały układ kierowniczy jest za wysoki o te 3 mm. Co z tym fantem zrobić jeszcze nie wiem.
Pewnie tak ustawię układ kierowniczy żeby pasował do kadłuba.
cdn.