Witam.
Ponieważ kończę już budowę modelu lokomotywy elektrycznej ET22-243 w skali 1:25
nadszedł czas pokazać efekty pracy.
Model powstał w ramach testu dla wydawnictwa ANGRAF.
Ponieważ ostatnio za dużo zielonych modeli powstało postanowiłem ciut przerobić model i powstał niebieski CARGO
Malowanie wykonałem na podstawie zdjęć oraz instrukcji malowania i nanoszenia napisów jaka pojawiła się w pdf na internecie.
Model zapowiedziany będzie w STD kolorze zielonym.
Wydawca po przetestowaniu modelu dostał też wersję niebieską CARGO - także jest w przyszłości możliwość, że będzie wydrukowany.
Różnica pomiędzy wersją zieloną a niebieską Cargo to inne zderzaki i sposób ich mocowania do czołownicy oraz dodatkowe pomosty na czole lokomotywy.
A kolor i nr lokomotywy w wycinance poniżej.
A teraz przejdźmy już do zdjęć.
Uprzedzając pytania model posiada kompletne poszycie dachu.
W modelu nie ma przedziału maszynowego - znajduje się tam podobnie jak w Eu07 kratownica wzmacniająca pudło lokomotywy.
Model nie jest trudny w budowie i powinni sobie z nim poradzić mniej doświadczeni modelarze.
Miłego oglądania
Pozostały do zrobienia klosze reflektorów, klamki, poprawki lakiernicze oraz nałożenie kalkomanii.
Za parę dni powinna pojawić się galeria gotowego modelu.
*[Relacja/Kolej] Model lokomotywy elektrycznej ET22-243 1:25 Angraf
Moderatorzy: laszlik, kartonwork, Tomasz D.
- Maverick33
- Posty: 420
- Rejestracja: śr cze 22 2005, 14:28
- Lokalizacja: Opole
- x 4
*[Relacja/Kolej] Model lokomotywy elektrycznej ET22-243 1:25 Angraf
Na warsztacie
Sm48 1:25 - 100-%
Parowóz Ty51 - 60%
Jelcz P662D.43 1:25 - 100%
Sm48 1:25 - 100-%
Parowóz Ty51 - 60%
Jelcz P662D.43 1:25 - 100%
- Maverick33
- Posty: 420
- Rejestracja: śr cze 22 2005, 14:28
- Lokalizacja: Opole
- x 4
Właściwie to już koniec - pozostało nałożyć napisy eksploatacyjne i model pokaże już w galerii końcoiwej.
Na dziś 3 zdjęcia po doklejeniu reflektorów oraz paru kalek.
Posumowując- model sklejało sie przyjemnie, troszkę namęczyłem się przy formowaniu przodu kabiny oraz przy ramie wózków.
Model jest dobrym materiałem wyjsciowym dla modelarzy którzy chcą bardzo wiernie odtworzyć orginał jak i również dla modelarzy z małym doświadczeniem.
Za parę dni zapraszam do galerii końcowej.
Za parę dni ruszy również relacja z budowy parowozu Ty51 - troszkę opóźniona bo prace już troszkę zaawansowane przy modelu ale to wynik braku czasu ( taka praca )
Na dziś 3 zdjęcia po doklejeniu reflektorów oraz paru kalek.
Posumowując- model sklejało sie przyjemnie, troszkę namęczyłem się przy formowaniu przodu kabiny oraz przy ramie wózków.
Model jest dobrym materiałem wyjsciowym dla modelarzy którzy chcą bardzo wiernie odtworzyć orginał jak i również dla modelarzy z małym doświadczeniem.
Za parę dni zapraszam do galerii końcowej.
Za parę dni ruszy również relacja z budowy parowozu Ty51 - troszkę opóźniona bo prace już troszkę zaawansowane przy modelu ale to wynik braku czasu ( taka praca )
Na warsztacie
Sm48 1:25 - 100-%
Parowóz Ty51 - 60%
Jelcz P662D.43 1:25 - 100%
Sm48 1:25 - 100-%
Parowóz Ty51 - 60%
Jelcz P662D.43 1:25 - 100%