Ciągnik lotniskowy Scheuch-Schlepper - 1:25 Orlik [R]
Moderatorzy: laszlik, kartonwork, Tomasz D.
Yyyy, danke jacob
Jeśli chodzi o siedzisko to ja je machen w sposób oryginalny przewidziany w opracowaniu. Po sklejeniu, "alles cuzamen" do kupy potraktowałem CA, a na końcu wszystko przetarłem papierem ściernym. Potem naokoło przykleiłem drucik udający wywinięcie blachy i to wszystko.
____________________
A dziś będzie kierownica poprzeczna - tak się zastanawiam do czego ona mogła służyć? Ktoś może wie?
Tutaj zostały do zrobienia tylko drążki i oczywiście doczepiane koło.
Pozdrawiam Serdecznie
Jeśli chodzi o siedzisko to ja je machen w sposób oryginalny przewidziany w opracowaniu. Po sklejeniu, "alles cuzamen" do kupy potraktowałem CA, a na końcu wszystko przetarłem papierem ściernym. Potem naokoło przykleiłem drucik udający wywinięcie blachy i to wszystko.
____________________
A dziś będzie kierownica poprzeczna - tak się zastanawiam do czego ona mogła służyć? Ktoś może wie?
Tutaj zostały do zrobienia tylko drążki i oczywiście doczepiane koło.
Pozdrawiam Serdecznie
Moje relacje:
www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=(XXXXX)
UKOŃCZONE:
Przyczepa PN 1,5 (8691); Schienenwolf (15903); H.L. Hunley (12780); Katapulta (12916); T-24 (13216); TKW (14149); Kapliczka (14675); Ł-34
W BUDOWIE:
P. Kolei Wilanowskiej; BM-13 "Katiusza"
www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=(XXXXX)
UKOŃCZONE:
Przyczepa PN 1,5 (8691); Schienenwolf (15903); H.L. Hunley (12780); Katapulta (12916); T-24 (13216); TKW (14149); Kapliczka (14675); Ł-34
W BUDOWIE:
P. Kolei Wilanowskiej; BM-13 "Katiusza"
Witajcie,
dzisiaj tylko brakujące drążki. Wprawdzie to niewiele, ale zawsze to lepiej mieć za sobą tą drobnicę
Zmieniłem drążek zmiany biegów na nieco grubszy, bo poprzedni wydawał mi się za cienki:
Do następnego....
Pozdrawiam
dzisiaj tylko brakujące drążki. Wprawdzie to niewiele, ale zawsze to lepiej mieć za sobą tą drobnicę
Zmieniłem drążek zmiany biegów na nieco grubszy, bo poprzedni wydawał mi się za cienki:
Do następnego....
Pozdrawiam
Moje relacje:
www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=(XXXXX)
UKOŃCZONE:
Przyczepa PN 1,5 (8691); Schienenwolf (15903); H.L. Hunley (12780); Katapulta (12916); T-24 (13216); TKW (14149); Kapliczka (14675); Ł-34
W BUDOWIE:
P. Kolei Wilanowskiej; BM-13 "Katiusza"
www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=(XXXXX)
UKOŃCZONE:
Przyczepa PN 1,5 (8691); Schienenwolf (15903); H.L. Hunley (12780); Katapulta (12916); T-24 (13216); TKW (14149); Kapliczka (14675); Ł-34
W BUDOWIE:
P. Kolei Wilanowskiej; BM-13 "Katiusza"
Jest tak Grzegorzu jak piszesz. Jasny odcień przetarć wynika z odbicia światła. Do zrobienia tych przetarć używam bowiem metalizera Humbrola o numerze 27003, czyli imitującego stal. Jest naprawdę ciemny. Na zdjęciach wygląda to jednak czasem tak, jakbym rzeczywiście używał 27002, czyli metalizera imitującego aluminium.gk pisze: Choć metal wydaje mi się za jasny, jak aluminium. Chyba, że to efekt mocnego światła zdjęciach.
A jeśli chodzi o sposób to nic szczególnego - pędzel o krótkim sztywnym włosiu namoczony w metalizerze dużo wcześniej i w miarę dobrze wysuszony - powoduje to, że po dosyć mocnym dociśnięciu pędzla do powierzchni robią się ładne ślady przetarć, nigdy nie maluję świeżo zmoczonym w farbce pędzlem. Praktycznie od razu też powierzchnia się błyszczy i nie trzeba już polerować.
______________________
A dzisiaj 3 zdjęcia prawie gotowego (została drobnica) błotnika tylnego i mocowania trzeciego koła. Tutaj myślę nieco ciemniej wyglądają te przetarcia, o których pisał gk:
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony wt cze 24 2014, 20:53 przez wk82, łącznie zmieniany 1 raz.
Moje relacje:
www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=(XXXXX)
UKOŃCZONE:
Przyczepa PN 1,5 (8691); Schienenwolf (15903); H.L. Hunley (12780); Katapulta (12916); T-24 (13216); TKW (14149); Kapliczka (14675); Ł-34
W BUDOWIE:
P. Kolei Wilanowskiej; BM-13 "Katiusza"
www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=(XXXXX)
UKOŃCZONE:
Przyczepa PN 1,5 (8691); Schienenwolf (15903); H.L. Hunley (12780); Katapulta (12916); T-24 (13216); TKW (14149); Kapliczka (14675); Ł-34
W BUDOWIE:
P. Kolei Wilanowskiej; BM-13 "Katiusza"
Tym razem gotowe trzecie koło.
Wykonałem je innym sposobem niż zaprojektowano (podobnie jak 2 koła napędowe), a mianowicie rozdzielając oponę od felgi. Jest to znacznie korzystniejszy sposób w przypadku malowania modelu - jedno od drugiego się nie uciapie
Pozdrawiam
Wykonałem je innym sposobem niż zaprojektowano (podobnie jak 2 koła napędowe), a mianowicie rozdzielając oponę od felgi. Jest to znacznie korzystniejszy sposób w przypadku malowania modelu - jedno od drugiego się nie uciapie
Pozdrawiam
Moje relacje:
www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=(XXXXX)
UKOŃCZONE:
Przyczepa PN 1,5 (8691); Schienenwolf (15903); H.L. Hunley (12780); Katapulta (12916); T-24 (13216); TKW (14149); Kapliczka (14675); Ł-34
W BUDOWIE:
P. Kolei Wilanowskiej; BM-13 "Katiusza"
www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=(XXXXX)
UKOŃCZONE:
Przyczepa PN 1,5 (8691); Schienenwolf (15903); H.L. Hunley (12780); Katapulta (12916); T-24 (13216); TKW (14149); Kapliczka (14675); Ł-34
W BUDOWIE:
P. Kolei Wilanowskiej; BM-13 "Katiusza"
I kompletne tylne koło:
Tym samym wszystkie elementy ciągnika zostały ukończone. Wkrótce zdjęcia "całościowe"
Tym samym wszystkie elementy ciągnika zostały ukończone. Wkrótce zdjęcia "całościowe"
Moje relacje:
www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=(XXXXX)
UKOŃCZONE:
Przyczepa PN 1,5 (8691); Schienenwolf (15903); H.L. Hunley (12780); Katapulta (12916); T-24 (13216); TKW (14149); Kapliczka (14675); Ł-34
W BUDOWIE:
P. Kolei Wilanowskiej; BM-13 "Katiusza"
www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=(XXXXX)
UKOŃCZONE:
Przyczepa PN 1,5 (8691); Schienenwolf (15903); H.L. Hunley (12780); Katapulta (12916); T-24 (13216); TKW (14149); Kapliczka (14675); Ł-34
W BUDOWIE:
P. Kolei Wilanowskiej; BM-13 "Katiusza"
Zdjęcia już gotowe, a więc nie pozostaje mi nic innego jak przedstawić galerię końcową ciągnika Scheuch-Schlepper. Zatem meine Damen und Herren...:
Teraz kolejne elementy niezbędne w holowaniu Me, więc to oczywiście nie jest koniec tej relacji
Póki co, dziękuję za odwiedziny i zapraszam wkrótce.
Miłego oglądania.
Pozdrawiam Serdecznie
Teraz kolejne elementy niezbędne w holowaniu Me, więc to oczywiście nie jest koniec tej relacji
Póki co, dziękuję za odwiedziny i zapraszam wkrótce.
Miłego oglądania.
Pozdrawiam Serdecznie
Moje relacje:
www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=(XXXXX)
UKOŃCZONE:
Przyczepa PN 1,5 (8691); Schienenwolf (15903); H.L. Hunley (12780); Katapulta (12916); T-24 (13216); TKW (14149); Kapliczka (14675); Ł-34
W BUDOWIE:
P. Kolei Wilanowskiej; BM-13 "Katiusza"
www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=(XXXXX)
UKOŃCZONE:
Przyczepa PN 1,5 (8691); Schienenwolf (15903); H.L. Hunley (12780); Katapulta (12916); T-24 (13216); TKW (14149); Kapliczka (14675); Ł-34
W BUDOWIE:
P. Kolei Wilanowskiej; BM-13 "Katiusza"
Second steering wheel could be used to steer the Schlepper by a walking crewman, for example in case the Schlepper was manoeuvred under the wing of an aircraft.wk82 pisze:Yyyy, danke jacob
A dziś będzie kierownica poprzeczna - tak się zastanawiam do czego ona mogła służyć? Ktoś może wie?
Gratulacje. Bardzo lubię jak model przypomina oryginał.
☠Rock Honor Ojczyzna☠
Dzięki ramm za odnalezienie wyjaśnienia co do drugiej kierownicy. Wygląda to zatem tak, że pełniła ona taką samą funkcję co i ta pierwsza i sterowała skrętem całego pojazdu. Przykład ze skrzydłem samolotu ma jakiś sens, ponieważ w wersji cywilnej kierownica ta nie występowała - a przynajmniej nigdzie się na nią nie natknąłem w poszukiwaniach zdjęć tego pojazdu.
Moje relacje:
www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=(XXXXX)
UKOŃCZONE:
Przyczepa PN 1,5 (8691); Schienenwolf (15903); H.L. Hunley (12780); Katapulta (12916); T-24 (13216); TKW (14149); Kapliczka (14675); Ł-34
W BUDOWIE:
P. Kolei Wilanowskiej; BM-13 "Katiusza"
www.kartonwork.pl/forum/viewtopic.php?t=(XXXXX)
UKOŃCZONE:
Przyczepa PN 1,5 (8691); Schienenwolf (15903); H.L. Hunley (12780); Katapulta (12916); T-24 (13216); TKW (14149); Kapliczka (14675); Ł-34
W BUDOWIE:
P. Kolei Wilanowskiej; BM-13 "Katiusza"