Parowóz Ty51-1 3D
Moderatorzy: kartonwork, Rafal N.
Witam
Dalszy ciąg rurek, rureczek, zaworów zaworków
Zawory przedmuchu płomieniówek wewnątrz budki maszynisty jeden wychodzi z zaworu z głowicy osprzętu drugi z trójnika na głównym przewodzie hamulcowym.
pod dymnicą kurki po prawej podłączony do głównego przewodu hamulca natomiast z lewej strony parowozu do przewodu ogrzewania
Dorobiłem też odluźniacz hamulców parowozu oraz przewody do niego prowadzące. Pierwszy (różowy) od manometru drugi (niebieski) do zaworu podwójnie zwrotnego, oraz odluźniacz hamulca tendrowego(czerwony).
zawór nagłego hamowania służący do szybkiego opróżniania przewodu głównego z powietrza, co powoduje nagłe hamowanie pojazdu. Znajduje się on na przewodzie (żółty) z głównego zaworu maszynisty do odwadniacza.
Ten poniżej to zawór bezpieczeństwa mający za zadanie ochronę urządzeń hamulcowych przed nadmiernym ciśnieniem, znajduje się on na przewodzie (czerwony) prowadzącym z zaworu dodatkowego maszynisty
do trójnika na przewodzie prowadzącym z zaworu podwójnie zwrotnego przy cylindrach hamulcowych do tendra.
Dalszy ciąg rurek, rureczek, zaworów zaworków
Zawory przedmuchu płomieniówek wewnątrz budki maszynisty jeden wychodzi z zaworu z głowicy osprzętu drugi z trójnika na głównym przewodzie hamulcowym.
pod dymnicą kurki po prawej podłączony do głównego przewodu hamulca natomiast z lewej strony parowozu do przewodu ogrzewania
Dorobiłem też odluźniacz hamulców parowozu oraz przewody do niego prowadzące. Pierwszy (różowy) od manometru drugi (niebieski) do zaworu podwójnie zwrotnego, oraz odluźniacz hamulca tendrowego(czerwony).
zawór nagłego hamowania służący do szybkiego opróżniania przewodu głównego z powietrza, co powoduje nagłe hamowanie pojazdu. Znajduje się on na przewodzie (żółty) z głównego zaworu maszynisty do odwadniacza.
Ten poniżej to zawór bezpieczeństwa mający za zadanie ochronę urządzeń hamulcowych przed nadmiernym ciśnieniem, znajduje się on na przewodzie (czerwony) prowadzącym z zaworu dodatkowego maszynisty
do trójnika na przewodzie prowadzącym z zaworu podwójnie zwrotnego przy cylindrach hamulcowych do tendra.
Pora o sobie przypomnieć . Zaczynamy zabawę z oświetleniem.
Jako że elementy często będą się powtarzać, porobię najpierw wszystkie rodzaje złączek i gniazdek potem zacznę je umieszczać w odpowiednich miejscach.
Na początek tablica rozdzielcza
Wsporniki, skrzynki rozdzielcze, wtyczki i gniazdka
Lampy korbowodowe
Jako że elementy często będą się powtarzać, porobię najpierw wszystkie rodzaje złączek i gniazdek potem zacznę je umieszczać w odpowiednich miejscach.
Na początek tablica rozdzielcza
Wsporniki, skrzynki rozdzielcze, wtyczki i gniazdka
Lampy korbowodowe
- Precyzyjny
- Posty: 538
- Rejestracja: pt maja 19 2006, 12:22
- Lokalizacja: Polska
- x 25
Żeby to wszystko dało się przenieść na karton, tak szczegółowo, to nawet ja nie robię modeli.
Pozdrawiam
Precyzyjny
Na warsztacie: parowóz Pu29
Ukończone: parowóz Ty2, parowóz Ol49, parowóz TKp30
* * *
Precyzyjny
Na warsztacie: parowóz Pu29
Ukończone: parowóz Ty2, parowóz Ol49, parowóz TKp30
* * *
Dziś rodzinka w komplecie. pozostaje wezwać elektryka żeby wszystko podłączył
Poszczególne części które jeszcze dorobiłem przez kilka ostatnich dni
Przełącznik, lampa sufitowa oraz wodowskazowa i szybkościomierza ( ta ostatnia jest zamontowana przy korbie nastawnicy ponieważ w egzemplarzy o tym numerze nie było szybkościomierza takiego z prawdziwego zdarzenia zamontowanego fabrycznie )
Poszczególne części które jeszcze dorobiłem przez kilka ostatnich dni
Przełącznik, lampa sufitowa oraz wodowskazowa i szybkościomierza ( ta ostatnia jest zamontowana przy korbie nastawnicy ponieważ w egzemplarzy o tym numerze nie było szybkościomierza takiego z prawdziwego zdarzenia zamontowanego fabrycznie )
Re: Parowóz Ty51-1 3D
Witam
Dawno mnie nie było trochę sobie parowóz odpuściłem bo byłem zajęty innym projektem, ale na zonku pojawiły się nowe szczegóły w postaci uzupełnionych rysunków. Okazało się że kilka rzeczy będę musiał poprawić. Miałem dziś chwilkę i poprawiłem wsporniki zbiorników głównych. Pozostałe mocowania też do poprawki. No i pozostaje elektryka którą też powoli dłubię.
Było tak
A teraz jest dobrze
Dawno mnie nie było trochę sobie parowóz odpuściłem bo byłem zajęty innym projektem, ale na zonku pojawiły się nowe szczegóły w postaci uzupełnionych rysunków. Okazało się że kilka rzeczy będę musiał poprawić. Miałem dziś chwilkę i poprawiłem wsporniki zbiorników głównych. Pozostałe mocowania też do poprawki. No i pozostaje elektryka którą też powoli dłubię.
Było tak
A teraz jest dobrze
- Constructor
- Posty: 147
- Rejestracja: czw sty 15 2009, 14:25
- Lokalizacja: Świnoujście