Warsztat Br52 na Ty2 Trumpeter 1:35
Moderatorzy: kartonwork, Tempest, Edmund_Nita
Re: Warsztat Br52 na Ty2 Trumpeter 1:35
Dzięki o to mi chodziło. Właśnie brakowało mi zdjęć tej smarownicy na sprężarce.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Warsztat i Galeria Ty2 Trumpeter 1:35
Re: Warsztat Br52 na Ty2 Trumpeter 1:35
draccus pisze:No sprężarka niczego sobie jeśli coś to da to popatrz na moją i dorzuć jeszcze kilka detali
viewtopic.php?p=235693#p235693
Witam
Co do detali na sprężarce, no to uzupełniłem co nieco :
Wykonałem także sprzęg do ogrzewania parowego na parowozie, został jeszcze taki sam na tendrze:
Z większych elementów została mi już tylko prądnica do wykonania(tu pytanie ma ktoś wymiary tej prądnicy, zdjęć mam sporo a rysunków prawie wcale).
Pozdrawiam
Warsztat i Galeria Ty2 Trumpeter 1:35
Re: Warsztat Br52 na Ty2 Trumpeter 1:35
No no teraz wygląda nieziemsko. Jak to teraz powszechnie się mówi "daję okejkę"
Co do prądnicy proszę bardzo i załączam Zestawienie turboprądnicy
Co do prądnicy proszę bardzo i załączam Zestawienie turboprądnicy
Re: Warsztat Br52 na Ty2 Trumpeter 1:35
Miło że się podoba.draccus pisze:No no teraz wygląda nieziemsko. Jak to teraz powszechnie się mówi "daję okejkę"
Co do prądnicy proszę bardzo i załączam Zestawienie turboprądnicy
A rysunek prądnicy wspaniały dzięki.
Pozdrawiam
Warsztat i Galeria Ty2 Trumpeter 1:35
Re: Warsztat Br52 na Ty2 Trumpeter 1:35
Wykorzystałem otrzymany rysunek tak:
Prądnica lub turbogenerator:
Prasa smarna systemu boscha stosowana do końca lat 60 lub na niektórych Ty2 lub Ty42 do końca służby:
Tutaj zdjęcie zbiorcze wykonanych elementów prze malowaniem podkładem:
Pozdrawiam. Cdn.
Prądnica lub turbogenerator:
Prasa smarna systemu boscha stosowana do końca lat 60 lub na niektórych Ty2 lub Ty42 do końca służby:
Tutaj zdjęcie zbiorcze wykonanych elementów prze malowaniem podkładem:
Pozdrawiam. Cdn.
Warsztat i Galeria Ty2 Trumpeter 1:35
Re: Warsztat Br52 na Ty2 Trumpeter 1:35
No piękna armatura teraz tylko pomalować i na parowóz
Re: Warsztat Br52 na Ty2 Trumpeter 1:35
Witam po małej przerwie w relacji.
Jedynymi elementami w parowozie dokupionymi, są pomosty eduarda do Br-52. Bardzo charakterystyczne i po wyglądzie ramek spodziewałem się, że będzie to łatwe do złożenia i zaaplikowaniu w modelu. Nic bardziej mylnego jakiekolwiek próby sklejenia tego do kupy powodowało tylko frustracje i używanie słów niecenzuralnych. Dopiero zeszlifowanie ciemnego nalotu na blaszkach i zlutowanie pomostów to było rozwiązanie problemów wytrzymałości pomostów. Przy okazji dolutowałem obejmy przewodów elektrycznych i mocowania puszek rozdzielaczy. Ciekawi mnie też na jakiej podstawie eduard je projektował, ale otwory pod stawidło nijak się miały do zdjęć Br-52 i tym samym Ty2. Aby pomosty można zamontować na parowozie wykonałem instalacje elektryczną oraz 10 puszek rozdzielczych, a także 4 oprawki do oświetlenia pod pomostami. Naklejonych jest około 300 imitacji śrub na górze pomostów zostało jeszcze około drugie tyle na dolnej powierzchni.
Tu zdjęcia pomostów zlutowanych i z założoną całą instalacją elektryczną oraz oprawkami oświetlenia pod pomostowego:
Widok ogólny lokomotywy z założonymi pomostami:
Na samym parowozie doszło trochę detali jak: końcówki rur piasecznic przy kołach, smarownice krzyżulca, wały kardana do sterowani inżektorem nathana, popychacze do zaworów odmulaczy wraz z rurami od budki maszynisty. Tu zdjęcia z tymi detalami na parowozie( nie zwracać uwagi na niektóre nie domalowane elementy) :
Pozdrawiam
c.d.n.
Jedynymi elementami w parowozie dokupionymi, są pomosty eduarda do Br-52. Bardzo charakterystyczne i po wyglądzie ramek spodziewałem się, że będzie to łatwe do złożenia i zaaplikowaniu w modelu. Nic bardziej mylnego jakiekolwiek próby sklejenia tego do kupy powodowało tylko frustracje i używanie słów niecenzuralnych. Dopiero zeszlifowanie ciemnego nalotu na blaszkach i zlutowanie pomostów to było rozwiązanie problemów wytrzymałości pomostów. Przy okazji dolutowałem obejmy przewodów elektrycznych i mocowania puszek rozdzielaczy. Ciekawi mnie też na jakiej podstawie eduard je projektował, ale otwory pod stawidło nijak się miały do zdjęć Br-52 i tym samym Ty2. Aby pomosty można zamontować na parowozie wykonałem instalacje elektryczną oraz 10 puszek rozdzielczych, a także 4 oprawki do oświetlenia pod pomostami. Naklejonych jest około 300 imitacji śrub na górze pomostów zostało jeszcze około drugie tyle na dolnej powierzchni.
Tu zdjęcia pomostów zlutowanych i z założoną całą instalacją elektryczną oraz oprawkami oświetlenia pod pomostowego:
Widok ogólny lokomotywy z założonymi pomostami:
Na samym parowozie doszło trochę detali jak: końcówki rur piasecznic przy kołach, smarownice krzyżulca, wały kardana do sterowani inżektorem nathana, popychacze do zaworów odmulaczy wraz z rurami od budki maszynisty. Tu zdjęcia z tymi detalami na parowozie( nie zwracać uwagi na niektóre nie domalowane elementy) :
Pozdrawiam
c.d.n.
Warsztat i Galeria Ty2 Trumpeter 1:35
Re: Warsztat Br52 na Ty2 Trumpeter 1:35
Dalszy ciąg epopei.
Przedstawiam stan parowozu na dzień dzisiejszy. Zamontowane ma pomosty, prądnice, sprężarkę wraz z instalacją odwadniającą i parową oraz wężownice wraz z odolejaczem. Pod lewym pomostem umiejscowiona jest smarownica brakuje w niej jeszcze przewodów smarnych w ilości 16 sztuk. Na zamontowanie czekają: reflektory, szkła oświetlenia pod pomostowego, tabliczki i oznakowanie.
Pozdrawiam
Cdn.
Przedstawiam stan parowozu na dzień dzisiejszy. Zamontowane ma pomosty, prądnice, sprężarkę wraz z instalacją odwadniającą i parową oraz wężownice wraz z odolejaczem. Pod lewym pomostem umiejscowiona jest smarownica brakuje w niej jeszcze przewodów smarnych w ilości 16 sztuk. Na zamontowanie czekają: reflektory, szkła oświetlenia pod pomostowego, tabliczki i oznakowanie.
Pozdrawiam
Cdn.
Warsztat i Galeria Ty2 Trumpeter 1:35