FW-190 A-8 K.A. 2004 Waloryzowany
Moderatorzy: laszlik, kartonwork, Tomasz D.
- Sklejacz Maciej
- Posty: 622
- Rejestracja: ndz wrz 08 2013, 9:51
- Lokalizacja: Inna piaskownica
- x 114
Re: FW-190 A-8 K.A. 2004 Waloryzowany
Gigantyczna jest Twoja praca. Co tu zajrzę, to nadziwić się nie mogę.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
obecnie zamrożony:Iskander M (MZKT 79300 Astrolog)
już po: ORP Krakowiak, T-72M, Opel Blitz 3,6S, SdKfz 233.
już po: ORP Krakowiak, T-72M, Opel Blitz 3,6S, SdKfz 233.
-
- Posty: 479
- Rejestracja: sob sty 17 2015, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- x 102
Re: FW-190 A-8 K.A. 2004 Waloryzowany
Dzięki Grzegorz cierpliwość jest cechą modelarza i ty także ją posiadasz, ale tu chyba raczej chodzi o wytrwałość. A jaki mianowicie model masz rozgrzebany?, zaciekawiłeś mnie bo mam wrażenie że Ty robisz w zasadzie modele w standardzie. Jak skończę Fokę to sobie coś w standardzie ulepię dla odpoczynku
-
- Posty: 479
- Rejestracja: sob sty 17 2015, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- x 102
Re: FW-190 A-8 K.A. 2004 Waloryzowany
Dokończyłem KMy
I wklejone, z jednej strony brak jeszcze podajnika amunicji i powrotników łusek, ale najgorszy etap za mną. W następnej odsłonie Foka już stanie na kołach
I wklejone, z jednej strony brak jeszcze podajnika amunicji i powrotników łusek, ale najgorszy etap za mną. W następnej odsłonie Foka już stanie na kołach
Re: FW-190 A-8 K.A. 2004 Waloryzowany
Świetne działka
Tak, kartonówki w standardzie cieszą mnie obecnie najbardziej. Ten pojazd to taki skracz inspirowany tematem z Modelika.
Takie pancerne autko Morris LRC. Jest w dziale New Technology, ale zdjęcia z photobucket padły, a po zmianie hostingu lenistwo pozwoliło mi na razie uzupełnić tylko niecałe dwie pierwsze strony wONtku Więc nie ma co oglądaćMateusz Skałecki pisze: sob paź 02 2021, 0:12 A jaki mianowicie model masz rozgrzebany?, zaciekawiłeś mnie bo mam wrażenie że Ty robisz w zasadzie modele w standardzie.
Tak, kartonówki w standardzie cieszą mnie obecnie najbardziej. Ten pojazd to taki skracz inspirowany tematem z Modelika.
pzdr Grzegorz
ZŁO SQUAD
ZŁO SQUAD
-
- Posty: 479
- Rejestracja: sob sty 17 2015, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- x 102
Re: FW-190 A-8 K.A. 2004 Waloryzowany
Przyszła kolej na golenie podwozia z osłonami. dolna część goleni z amortyzatorem wykonałem z igieł lekarskich
Na FW-190 od wersji A1 do A6 były montowane gumy jako osłona amortyzatora. miały je także wczesne wersje A7 i A-8 ale potem z nich zrezygnowano bo guma była materiałem deficytowym. Widoczna guma na amortyzatorze na dokumentacji fabrycznej
Ponieważ na zdjęciu z tej samej jednostki FW-190 A-7 posiada te gumy postanowiłem że też je wykonam.
W tym celu przykleiłem krążki z drucika na amortyzator i nałożyłem czarną koszulkę termokurczliwą i podgrzałem zapalniczką.
Przy wykonaniu goleni pomocne są rysunki A.L. Bentleya które sobie kiedyś kupiłem
Dodatkowo papierowe części osłony postanowiłem przerobić aby uzyskać charakterystyczne duże krążki mocujące osłonę do goleni.
Proszę także zwrócić uwagę że górna cześć osłony jest dosyć gruba bo to był taki ceownik po którym przesuwała się dolna część osłony podczas pracy amortyzatora.
A tutaj już praca nad osłonami
Widoczne zbliżenie osłon i charaktertyczny profil ceownika. Wcześniej papier zeszlifowałem do grubości około 0,15 mm
Wstępne przypasowanie goleni do wklejonych wcześniej tulejek dało bardzo dobry wynik jeżeli chodzi o właściwe kąty położenia goleni.
Teraz tylko popychacze i drobne elementy goleni. W następnej odsłonie pokażę pomalowane i wklejone golenie z kołami
Na FW-190 od wersji A1 do A6 były montowane gumy jako osłona amortyzatora. miały je także wczesne wersje A7 i A-8 ale potem z nich zrezygnowano bo guma była materiałem deficytowym. Widoczna guma na amortyzatorze na dokumentacji fabrycznej
Ponieważ na zdjęciu z tej samej jednostki FW-190 A-7 posiada te gumy postanowiłem że też je wykonam.
W tym celu przykleiłem krążki z drucika na amortyzator i nałożyłem czarną koszulkę termokurczliwą i podgrzałem zapalniczką.
Przy wykonaniu goleni pomocne są rysunki A.L. Bentleya które sobie kiedyś kupiłem
Dodatkowo papierowe części osłony postanowiłem przerobić aby uzyskać charakterystyczne duże krążki mocujące osłonę do goleni.
Proszę także zwrócić uwagę że górna cześć osłony jest dosyć gruba bo to był taki ceownik po którym przesuwała się dolna część osłony podczas pracy amortyzatora.
A tutaj już praca nad osłonami
Widoczne zbliżenie osłon i charaktertyczny profil ceownika. Wcześniej papier zeszlifowałem do grubości około 0,15 mm
Wstępne przypasowanie goleni do wklejonych wcześniej tulejek dało bardzo dobry wynik jeżeli chodzi o właściwe kąty położenia goleni.
Teraz tylko popychacze i drobne elementy goleni. W następnej odsłonie pokażę pomalowane i wklejone golenie z kołami
Ostatnio zmieniony śr lis 03 2021, 10:17 przez Mateusz Skałecki, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: FW-190 A-8 K.A. 2004 Waloryzowany
Nie wiem jak u innych, ale u mnie niestety zdjec nie widac. Zreszta jak wiekszosci poprzednich :/
FW-190 D-9 FW-190 A-4 Spitfire mk.Vb Spitfire mk.Vc Spitfire mk.XVIe PZL P.11c JU-88D-1 B-239 P-40E Jak-1b P-47D-11 Spitfire LF.IX Spitfire mk.Ia Hawker Hurricane
F4U Corsair
"Buduję miniaturowe 'repliki' samolotów, a nie kartonowe modele"
Piotr Rowiński
F4U Corsair
"Buduję miniaturowe 'repliki' samolotów, a nie kartonowe modele"
Piotr Rowiński
- Heinrich Kosmala
- Posty: 2215
- Rejestracja: sob paź 04 2008, 11:28
- Lokalizacja: Landau/Niemcy
- x 170
Re: FW-190 A-8 K.A. 2004 Waloryzowany
U mnie też – limit przekroczony?
- bestialsko
- Posty: 280
- Rejestracja: sob lut 20 2010, 16:23
- Lokalizacja: Kraków
- x 119
Re: FW-190 A-8 K.A. 2004 Waloryzowany
Certyfikat raczej. Jak się 'zaakceptuje ryzyko', że ktoś inny podszywa się pod tą witrynę, to do zdjęć da się doklikać.
Pzdr.
BES.
BES.
-
- Posty: 479
- Rejestracja: sob sty 17 2015, 22:34
- Lokalizacja: Wielkopolska
- x 102
Re: FW-190 A-8 K.A. 2004 Waloryzowany
Zapomniałem że kończy się ważność certyfikatu SSL. Zapłaciłem dzisiaj więc we wtorek powinno być już ok.
Re: FW-190 A-8 K.A. 2004 Waloryzowany
Ostatnie zdjęcia to póki co nie są nawet linki, najpierw to trzeba poprawić, a potem czekać aż będą coś pokazywać.