T34/85, M3A1 Scout Car. Diorama, 1/35.
Moderatorzy: kartonwork, Tempest, Edmund_Nita
-
- Posty: 283
- Rejestracja: pn mar 01 2004, 17:26
- Lokalizacja: Pruszków
Nn no Robert bardzo dokładnie to nam opisałeś i tak właśnie prowadź swoją relację, i przedstaw jakiś pojazd w budowie OK
pozdrawiam
pozdrawiam
Ukończone: M 113 Fitter
-
- Posty: 283
- Rejestracja: pn mar 01 2004, 17:26
- Lokalizacja: Pruszków
Witam ponownie Prace powoli nabierają rozpędu. Zabrałem się na model M3A1 Scout car ze zwezdy. Straszny model. Same nadlewki na wypraskach i przesunięcia na formie. Zabrałem się już za niego parę miesięcy temu, ale zaprzestałem pracy gdyż nerw silnie mi się podnosił przy jego budowie. Ale stało się i zrobiłem. Nie bedę opisywał jak skleiłem nadwozie, nadbudówkę i całą resztę, bo i tak wszystko według instrukcji. Dodam do niego blaszkę Edzia 35 065, gdzie jest parę drobiazgów które można wymienić w samym modelu i wcale nie jest trudna przy montażu. Ale o samym malowaniu. Zawsze cały i każdy model gruntuję na czarno. Zaznaczają się wtedy wszystkie niedkładniści przy klejeniu i szpachlowaniu. Dopiero na to nanoszę kolor własciwy. W tym przypadku cały model będzie pokryty farbą A114 ANA 613 Olive Drab. Dodatkowo. Maluje jak najmniejszą kreską. Dzięki temu operując aerografem przy malowanej powierzchni modelu mogę ominąć wszystkie zagłębienia, łączenia blach itp. Przez co model juz we wstępnej fazie malowania jest "trochę zniczczony" gdyż zagłębienia są ciemne. Ale w tym przypadku , co widać na zdjęciach, będe musiał jeszcze to trochę poprawić. Siedzenia pomalowane sa kolorem A 67 Polish Khaki. W tej fazie prac nic jeszcze nie brudziłem. A farby Maluję Pactrami. Z emali poczciwego Humbrola zostały mi tylko metalizery do przecierek suchym pedzlem. Oraz parę kolorów do malowania niemieckich mundurów. Całą resztę pokazują zdjęcia. Pozdro.
Ostatnio zmieniony śr maja 25 2005, 17:24 przez Robert Karwan, łącznie zmieniany 1 raz.