i nie bardzo mogę rozszyfrować co to za podwozie.
Raczej stawiam na KW, wygląd błotników oraz płyty boczne
prostopadłe do podłoża, zwróćcie uwagę na koło jezdne, takie były tylko w
KW.
Najciekawsze jest to że ten pojazd ma 7 par kół jezdnych, a takich KW
było niewiele.
Tył przypomina KW-5
pozdr
klejący niepraktykujący (z braku czasu)
zaczynam praktykować to już znowu historia
jaki na warsztacie :twisted::twisted: już dawno w odstawce
No tak, teraz to "widze" , dzięki
Ale nic więcej w temacie nie powiem, bo jakoś nie mogę skojarzyć tego podwozia, a nie mam przy sobie monografii do KW...
Ja widzę nadal tylko 6 sztuk . Koło "pochylone" to chyba wierzchnia tarcza (czy jak sie to tam zwie) koła drugiego licząc od tyłu. I 7 to chyba za ciasno by się robiło.
... nie miały Tompacu w równych odstępach , ostatnie właściwie dwa / tylne jezdne / były bliżej siebie . Potwierdza to chyba Twoje przypuszczenia . To prawdopodobnie jest jednak jakaś tam wersja KW .
szerman tak jak piszesz, dwie ostatnie odległości miedzy kołami były mniejsze, dopiero jak się przyjrzałem to zauważyłem wyraźnie.
A teraz KW-220
Nie macie wrażenia ze to to samo tylko w drugą strone?
klejący niepraktykujący (z braku czasu)
zaczynam praktykować to już znowu historia
jaki na warsztacie :twisted::twisted: już dawno w odstawce