Relacja z budowy Blitza GPM
Moderatorzy: kartonwork, kierownik
Relacja z budowy Blitza GPM
Zamieszczam moja pierwsza relacje(nie bardzo orientuje się w obsłudze forum). Na warsztacie mam min. Opla Blitza z GPM. Skleiłem dopiero niecałą ramę. Kleiła sie OK. Jedyny błąd to za szerokie poprzeczki ramy. Trzeba podłubac w podłużnicach.Rama jest tak skonstruowana że jej prawidłowe sklejenie jest łatwe.W modelu kolejnosc budowy nie do końca zgadza się z numeracją(ale bardziej niż w Fordzie Tfc z Modelika)Model jest kreślony ręcznie, waloryzowany. Autor pomyslał o beczkach i kanistrach. Ze strony GPM wydrukowałem dodatkowo wiadro i szkrzynię
Niedługo wrzucę pare zdjec
Niedługo wrzucę pare zdjec
Ostatnio zmieniony czw cze 17 2004, 13:03 przez paperman, łącznie zmieniany 1 raz.
Galeria
Przy okazji mam pytanie(jestem tu nowy)Jak mozna założyc własną galerie
Robię skrzyniowego wielkie dzięki za informacje o galerii
Ostatnio zmieniony czw cze 17 2004, 13:04 przez paperman, łącznie zmieniany 1 raz.
Ten Italeri bedzie mi słuzył w razie problemów. Na razie problemów nie miałem. Zauważyłem natomiast niezgodności w poprzeczkach. Niestety obawiamiam się że to Italeri ma rację
Ostatnio zmieniony czw cze 17 2004, 13:05 przez paperman, łącznie zmieniany 1 raz.
- Wujek Andrzej
- Posty: 1900
- Rejestracja: czw paź 16 2003, 11:41
- Lokalizacja: Tychy
- x 2
Coś troszkę jakby zbyt wcześnie ferujesz wyroki ... paperman
O ile się orientuję to trudne jest porównywanie dwu tak różnych konstrukcji .
Ale być może się mylę . Znałem opracowanie GPM "Opel Blitz" w wersji sanitarnej . Skrzyniowej nie widziałem . Wydaje się że to była wersja z napędem na tylną oś . Jak się mylę to mnie poprawisz .
Natomiast jeśli się nie mylę to ITALERI opracowywało "Blitz Fire Engine" na podstawie pojazdu odrestaurowanego przez pana Milana Toupalika z Kutnej Hory / Czechy / ... i był to pojazd z napędem na obie osie .
To zupełnie inne konstrukcje i porównywanie ich , choćby tylko poprzeczek ramy , raczej mija się z celem .
Tak więc , jeśli naprawdę sie nie mylę , to może GPM ma rację ?
O ile się orientuję to trudne jest porównywanie dwu tak różnych konstrukcji .
Ale być może się mylę . Znałem opracowanie GPM "Opel Blitz" w wersji sanitarnej . Skrzyniowej nie widziałem . Wydaje się że to była wersja z napędem na tylną oś . Jak się mylę to mnie poprawisz .
Natomiast jeśli się nie mylę to ITALERI opracowywało "Blitz Fire Engine" na podstawie pojazdu odrestaurowanego przez pana Milana Toupalika z Kutnej Hory / Czechy / ... i był to pojazd z napędem na obie osie .
To zupełnie inne konstrukcje i porównywanie ich , choćby tylko poprzeczek ramy , raczej mija się z celem .
Tak więc , jeśli naprawdę sie nie mylę , to może GPM ma rację ?