Mój też taki jest. Po szlifowaniu i malowniu jeszcze widać rysy Ale go waloryzuję więc wygląda jak zadrapaniaPrzemo L. pisze: po otwarciu pudełka przeżyłem mały szok, gdyż model wyglądał jak odlew do rzeźbienia, a nie do sklejania (może to była jakaś felerna sztuka)
wrc 1/24
Moderatorzy: kartonwork, Tempest, Edmund_Nita
JA robię modele WRC od jakiegoś czasu i mogę podzielić się swoimi opiniami na temat modeli w skali 1-24. Oczywiście klasą dla siebie jest firma TAMIYA której repliki są najbliższe rzeczywistości. Hasegawa produkuje ciut gorsze jakościowo modele jednak prawie do każdego dodaje blaszkę z elementami fototrawionymi co podnosi wartość modelu. Mam sklejone FOCUSY WRC od tamiyi i hasegawy i widać różnice samej bryły modelu co jest dziwne. Bardziej prawidłowa jest bryła modelu Tamiyi, a model hasegawy jest z kolei mniejszy a oba są w skali 1-24. Modele Hellera są dużo prostsze w budowie (ale i o połowę tańsze) jednak przy odrobinie pracy można zbudować fajną replikę w miarę odpowiadającą rzeczywistej maszynie (mam xarę wrc i wygląda całkiem całkiem). Zamieszczę dwie fotki SUBARU IMPREZY WRC firmy Tamiya
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Seweryn
PO kolei
Paperman - imprezka prosto z pudełka ale dodałem mase elementów od siebie na podstawie zdjęć - zwaloryzowane całe wnętrze dodane przewody, pełne pasy, przerobiona klatka bezpieczeństwa - Richard Burns używał dodatkowego wzmocnienia z płyty kevlarowej, wszystko co w orginale jest z kompozytów jest oklejone kalkomanią CARBON firmy REJI model posiada uchulone szyby w drzwiach, dodane zapinki na masce i klapie tylnej, przerobione amortyzatory tzn dodane sprężyny z drutu i pare innych kosmetycznych poprawek.
Jari - te to zaślepki to oczywiście orginał z modelu SUBARU jako pierwsze zaczęło stosować zaślepki
śrub na rajdach szutrowych teraz stosuje to np. CITROEN na potwierdzenie wrzucam fotkę koła SUBARU Burnsa z tego właśnie rajdu co model. Jak będziecie chcieli to wrzucę jakieś lepsze fotki.
Pozdrawiam wszyskich
Paperman - imprezka prosto z pudełka ale dodałem mase elementów od siebie na podstawie zdjęć - zwaloryzowane całe wnętrze dodane przewody, pełne pasy, przerobiona klatka bezpieczeństwa - Richard Burns używał dodatkowego wzmocnienia z płyty kevlarowej, wszystko co w orginale jest z kompozytów jest oklejone kalkomanią CARBON firmy REJI model posiada uchulone szyby w drzwiach, dodane zapinki na masce i klapie tylnej, przerobione amortyzatory tzn dodane sprężyny z drutu i pare innych kosmetycznych poprawek.
Jari - te to zaślepki to oczywiście orginał z modelu SUBARU jako pierwsze zaczęło stosować zaślepki
śrub na rajdach szutrowych teraz stosuje to np. CITROEN na potwierdzenie wrzucam fotkę koła SUBARU Burnsa z tego właśnie rajdu co model. Jak będziecie chcieli to wrzucę jakieś lepsze fotki.
Pozdrawiam wszyskich
Seweryn