Pytanie tak jak w temacie: jak rozwijać krzywizny do płaskich powierzchni w progranie 3d max. Wydaje mi się, że chyba to już było, ale po przejrzeniu dzisiaj na nowo wszystkich wątków w tym dziale nie mogę nic na ten temat znaleźć. W związku z tym proszę o wyrozumiałość .
Pozdrawiam Payonx
Czy istnieje rozwijanie w 3dmaxie?*
Moderatorzy: kartonwork, Rafal N.
cóż, jak napisał beeper rozwijanie w maxie nie jest obecnie możliwe (automatycznie), można jednak użyć opcji Make Planar w editable poly, ale jest z tym sporo zabawy i przy dużej iloci polygonów w rozwinięciu traci to sens, co do modyfiktora Unwrap UVW to jako nie mogę go sobie wyobrazić w roli narzędzia do generowania rozwinięć, chyba, że chodzi o bryły podstawowe lub ich pochodne
cóż na razie jest lipa, ale moim zdaniem 3ds max rokuje najlepsze nadzieje na wsparcie modelarstwa kartonowego (gdyby jeszcze potaniał), a to dlatego, że za pomocą MaxScripta można napisać praktycznie dowolny plug-in, taki do rozwijania również, potrzebnych jest tylko ktoś z odpowiednią wiedzą i samozaparciem