Fly Model 143 "Kruzensztern"- budowa
Moderatorzy: laszlik, kartonwork, Tomasz D.
Stoczniowcy sie ostatnio dobrze starają wiec mamy już burty, choć jeszcze im brakuje paru drobiazgów. Na rufie widać brzydkie łączenia elementów, ale w te miejsca przyjdzie jeszcze odbojnica i zamaskuje łączenia. Bukszpryt jest tylko przymierzony.
www.roinok.vip.interia.pl
powrót do żagli
powrót do żagli
Ta fotka jest dla Ewy.
Chciałaś widzieć jaka jest różnica pomiędzy żaglowcami Santa Maria, a Kruzensztern.
Maszty Kruzenszterna bedą wyżej niż wysokość żaglowca Santa Maria wraz z podstawką.
Pozdrawiam Roinok
Chciałaś widzieć jaka jest różnica pomiędzy żaglowcami Santa Maria, a Kruzensztern.
Maszty Kruzenszterna bedą wyżej niż wysokość żaglowca Santa Maria wraz z podstawką.
Pozdrawiam Roinok
www.roinok.vip.interia.pl
powrót do żagli
powrót do żagli
Bartek_st
Burty nie są podklejane na całej powierzchni, tylko w miejscach gdzie są bulaje, pokleiłem krążek kartonowy żeby lepiej widoczna była głębia osadzenia bulaji.
Pozdrawiam Roinok
Burty nie są podklejane na całej powierzchni, tylko w miejscach gdzie są bulaje, pokleiłem krążek kartonowy żeby lepiej widoczna była głębia osadzenia bulaji.
Pozdrawiam Roinok
www.roinok.vip.interia.pl
powrót do żagli
powrót do żagli
Żeby skończyć z kadłubem trzeba jeszcze parę elementów wykonać które znajdują się pomiędzy dolnym a górnym pokładem dziobowym.
Znajduje sie tam winda kotwiczna.
Winda w opracowaniu jest poruszana kabestanem i tak ją wykonuje, obecnie jest na statku zamontowany inny typ windy napędzany silnikiem elektrycznym.
Znajduje sie tam winda kotwiczna.
Winda w opracowaniu jest poruszana kabestanem i tak ją wykonuje, obecnie jest na statku zamontowany inny typ windy napędzany silnikiem elektrycznym.
www.roinok.vip.interia.pl
powrót do żagli
powrót do żagli
W tym wypadku lutowałem, bo cjanoglutem mi nie wychodziło. Z lutowaniem też był koszmar
www.roinok.vip.interia.pl
powrót do żagli
powrót do żagli