Niszczyciel rakietowy projektu 956 A - Besstrashny - 1/200
Moderatorzy: kartonwork, Tempest, Edmund_Nita
To zrozumiałe, gdyż obowiązuje nas 40-to godzinny(teoretycznie, gdyż w praktyce wychodzi dużo więcej) tydzień pracy, tak więc odliczając czas poświęcony rodzinie na nasze hobby pozostaje niewiele czasu
Korzystając z materiałów przesłanych mi przez Grzegorza postaram się Ci pomóc w tym wyborze( mam na myśli malowanie łodzi).Jak widzisz na kazdym z okrętów tego typu wystepuje inne malowanie części podwodnej łodzi, tak więc wybór(niestety ) należy do Ciebie .
Ja też na tym przykladzie zastanawiałem się jaki kolor zastosować do częsci podwodnej i niestety nie moglem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi więc zastosowałem taki jaki widać czyli jasnozielony. Nie wiem czy to rozwiązanie jest dobre ale dziś już za późno na jego korektę.
Moim (skromnym) zdaniem Twoje malowanie powinno być dostoswane do częsci podwodnej kadłuba. Chociaż widziałem gdzieś zdjęcie szalupy której podwodna czść była pomalowan na szaro . Tak więc jakikolwiek kolor zastosujesz do częsci podwodnej będzie on odpowiedni.(tak mi się wydaje).
Korzystając z materiałów przesłanych mi przez Grzegorza postaram się Ci pomóc w tym wyborze( mam na myśli malowanie łodzi).Jak widzisz na kazdym z okrętów tego typu wystepuje inne malowanie części podwodnej łodzi, tak więc wybór(niestety ) należy do Ciebie .
Ja też na tym przykladzie zastanawiałem się jaki kolor zastosować do częsci podwodnej i niestety nie moglem znaleźć jednoznacznej odpowiedzi więc zastosowałem taki jaki widać czyli jasnozielony. Nie wiem czy to rozwiązanie jest dobre ale dziś już za późno na jego korektę.
Moim (skromnym) zdaniem Twoje malowanie powinno być dostoswane do częsci podwodnej kadłuba. Chociaż widziałem gdzieś zdjęcie szalupy której podwodna czść była pomalowan na szaro . Tak więc jakikolwiek kolor zastosujesz do częsci podwodnej będzie on odpowiedni.(tak mi się wydaje).
Dla wszystkich zainteresowanych tematem smutna wiadomosc . Luknijcie co sie wlasnie dzieje z Современный - ym i Отчаянный - ym . . Pozostaje tylko usiasc i
http://www.fffe.ru/shtml_docs/index.sht ... _foto.html
http://www.fffe.ru/shtml_docs/index.sht ... _foto.html
Ostatnio zmieniony wt wrz 14 2004, 23:13 przez Okonek, łącznie zmieniany 1 raz.
Co do obu okretow to po wielogodzinnym szukaniu w sieci znalazlem informacje , ze 26.6.1992 СОВРЕМЕННЫЙ oraz Отчаянный zostaly oddane w Murmansku do remontu . Jak widac losy sprawil , ze byl to ich ostatni port do jakiego zawinely . To najstarsze okrety z tego typu . Dla zainteresowanych podaje nazwy oraz numery burtowe wszystkich jednostek z okresem w jakim je nosily .
Современный 670 (1980), 760 (1981), 618 (1982), 680 (1982), 402 (1982), 441 (1984), 431 (1988), 420 (1990)
Отчаянный 431 (1981), 684 (1982), 460 (1985), 405 (1987), 417 (1990), 433 (1990), 475 (1991)
Отличный 671 (1983), 403 (1985), 434 (1988), 408 (1990), 151 (1991), 474 (1992)
Осмотрительный 672 (1984), 780 (1986), 755 (1986), 730 (1990), 735 (1993), 730 (1997)
Безупречный 820 (1985), 430 (1986), 681 (1987), 459 (1988), 413 (1991), 417 (1992), 455 (1994), 439 (1995)
Боевой 678 (1986), 640 (1987), 728 (1989), 554 (1990), 770 (1990), 720 (1993)
Стойкий 679 (1986), 645 (1987), 719 (1989), 727 (1990), 743 (1993)
Окрылённый 670 (1988), 444 (1990), 424 (1991), 415 (1996)
Бурный 677 (1988), 795 (1990), 778 (1994)
Гремящий 680 (1988), 684 (1989), 605 (1990), 420 (1991), 739 (1991), 439 (1991), 429 (1995)
Быстрый 676 (1989), 786 (1991), 715 (1993)
Расторопный 447 (1989), 673 (1990), 633 (1990), 400 (1992), 420 (1994)
Безбоязненный 672 (1990), 711 (1991), 754 (1993)
Безудержный 682 (1991), 444 (1992), 435 (1993), 406 (1994)
Беспокойный 678 (1992), 620 (1993)
Настойчивый 675 (1992), 610 (1993), 810 (1994), 610 (1996)
Бесстрашный 694 (1993), 678 (1995), 434 (1996)
Jak widac Бесстрашный jest najnowszym okretem . No i na zakonczenie fotka , ktora wyjasnia pare moich pytan . Mialem jednak racje z tym czerwonym dnem
Современный 670 (1980), 760 (1981), 618 (1982), 680 (1982), 402 (1982), 441 (1984), 431 (1988), 420 (1990)
Отчаянный 431 (1981), 684 (1982), 460 (1985), 405 (1987), 417 (1990), 433 (1990), 475 (1991)
Отличный 671 (1983), 403 (1985), 434 (1988), 408 (1990), 151 (1991), 474 (1992)
Осмотрительный 672 (1984), 780 (1986), 755 (1986), 730 (1990), 735 (1993), 730 (1997)
Безупречный 820 (1985), 430 (1986), 681 (1987), 459 (1988), 413 (1991), 417 (1992), 455 (1994), 439 (1995)
Боевой 678 (1986), 640 (1987), 728 (1989), 554 (1990), 770 (1990), 720 (1993)
Стойкий 679 (1986), 645 (1987), 719 (1989), 727 (1990), 743 (1993)
Окрылённый 670 (1988), 444 (1990), 424 (1991), 415 (1996)
Бурный 677 (1988), 795 (1990), 778 (1994)
Гремящий 680 (1988), 684 (1989), 605 (1990), 420 (1991), 739 (1991), 439 (1991), 429 (1995)
Быстрый 676 (1989), 786 (1991), 715 (1993)
Расторопный 447 (1989), 673 (1990), 633 (1990), 400 (1992), 420 (1994)
Безбоязненный 672 (1990), 711 (1991), 754 (1993)
Безудержный 682 (1991), 444 (1992), 435 (1993), 406 (1994)
Беспокойный 678 (1992), 620 (1993)
Настойчивый 675 (1992), 610 (1993), 810 (1994), 610 (1996)
Бесстрашный 694 (1993), 678 (1995), 434 (1996)
Jak widac Бесстрашный jest najnowszym okretem . No i na zakonczenie fotka , ktora wyjasnia pare moich pytan . Mialem jednak racje z tym czerwonym dnem