F14 TOMCAT MM moja pierwsza relacja z budowy
Moderatorzy: laszlik, kartonwork, Tomasz D.
Po sklejeniu wlotu, też przez pewien czas szukałem po wycinance części która to przykryje. Rozczarowany nie znalazłem. Przykleiłem wloty do szkieletu. Zmieniam trochę kolejność montażu, nie bardzo ufam temu, że części poszycia będą pasować. Dlatego nie przykleiłem jeszcze do szkieletu przedniej części kadłuba. Poza tym jest ona długa. Utrudniała by operowanie modelem, przy przyklejaniu dalszych elementów poszycia.
Klapy regulujące przepływ powietrza (cz.22) mają za szerokie wypustki, nie wchodzą w otwory wręgi H. Trzeba podciąć te wypustki 0,5mm na stronę.
Klapy regulujące przepływ powietrza (cz.22) mają za szerokie wypustki, nie wchodzą w otwory wręgi H. Trzeba podciąć te wypustki 0,5mm na stronę.
Ostatnio zmieniony sob sty 09 2010, 21:21 przez DonRycho, łącznie zmieniany 1 raz.
Łączenia wlotów powietrza jednak są przykryte. Źle odczytałem rys.7. Wydawało mi się, że część 9 jest przyklejana od wręgi H w kierunku ogona samolotu. Po wycięciu i ukształtowaniu tej części i przymiarkach do kadłuba okazało się że część musi być przyklejona odwrotnie zakrywając długimi pasami łączenia wlotów. Opisy klejenia modelu są jednak zdecydowanie za skąpe.
Cześć
Na wstępie chciałem Ci podziękować za udostepnienie poprawionych elementów :-) Relację śledzę mega pilnie ponieważ ma to być mój nastepny model i prawde mówiąc przez jego malowanie jestem konkretnie nakręcony na jego budowę. Twoja relacja jest świetna i będzie na maxa pomocna, tak trzymać myślę, że zrobisz z tego zajebisty modelik.
Pozdrawiam
Na wstępie chciałem Ci podziękować za udostepnienie poprawionych elementów :-) Relację śledzę mega pilnie ponieważ ma to być mój nastepny model i prawde mówiąc przez jego malowanie jestem konkretnie nakręcony na jego budowę. Twoja relacja jest świetna i będzie na maxa pomocna, tak trzymać myślę, że zrobisz z tego zajebisty modelik.
Pozdrawiam