[Budowa od podstaw] Czołg ciężki PzKpfw VI Tiger I Spät
Moderatorzy: laszlik, kartonwork, Tomasz D.
- VEGETATHEPUPPET
- Posty: 99
- Rejestracja: pn cze 06 2005, 17:43
- Lokalizacja: Kraków
- Przemek W.
- Posty: 360
- Rejestracja: wt sie 31 2004, 11:02
- Lokalizacja: Nysa
- x 7
Witam!
Dziękuje wszystkim za miłe słowa
Rzeczywiście gaski bojowe miały 2 rodzaje ostrog...wczesne gąski miały 3 wgłębienia w ostrodze, a gąski późnego typu miały bruzdy.
Z czasem bruzdy scierały się.Dlatego załogi Tygrysów musiały co jakiś czas robić przegląd gąsienicy i wymieniać zużyte ogniwa.
Pozdro!
Dziękuje wszystkim za miłe słowa
Rzeczywiście gaski bojowe miały 2 rodzaje ostrog...wczesne gąski miały 3 wgłębienia w ostrodze, a gąski późnego typu miały bruzdy.
Z czasem bruzdy scierały się.Dlatego załogi Tygrysów musiały co jakiś czas robić przegląd gąsienicy i wymieniać zużyte ogniwa.
Pozdro!
Nie zapopminajcie, że te ogniwka "dźwigały" na sobie prawie 60 ton stali!
Brawo Przemku! Troszkę pobudziłeś ludzi do życia, bo na forum się ostatnio trochę smutno i kłótliwie zrobiło.
Czekam na fotki tego, co będzie owinięte tymi gąskami.
Brawo Przemku! Troszkę pobudziłeś ludzi do życia, bo na forum się ostatnio trochę smutno i kłótliwie zrobiło.
Czekam na fotki tego, co będzie owinięte tymi gąskami.
Na warsztacie:
7TP - Mirage Hobby - 1:35
Panzer IV F2 - Italeri - 1:35
Wznowiony Panzer IV D - GPM - 1:16
7TP - Mirage Hobby - 1:35
Panzer IV F2 - Italeri - 1:35
Wznowiony Panzer IV D - GPM - 1:16
- Przemek W.
- Posty: 360
- Rejestracja: wt sie 31 2004, 11:02
- Lokalizacja: Nysa
- x 7
Jari, przyznam szczerze że gąski troche dwigać będą.
Model będzie ważyć dobre kilka kilogramów.
Wszystko to za sprawą dużej ilości metalowych części, m.in. wałki skretne, które będą zrobione ze szprych rowerowych...
Jeziorek- w tym tygodniu pokaże koło napędowe owinięte gąską
Koła te to jak dotychczas najtrudniejszy etap budowy- zarówno do zaprojektowania, jak i do sklejnia.5 razy musiałem poprawiać kształt szprych.
Pozdro!
Model będzie ważyć dobre kilka kilogramów.
Wszystko to za sprawą dużej ilości metalowych części, m.in. wałki skretne, które będą zrobione ze szprych rowerowych...
Jeziorek- w tym tygodniu pokaże koło napędowe owinięte gąską
Koła te to jak dotychczas najtrudniejszy etap budowy- zarówno do zaprojektowania, jak i do sklejnia.5 razy musiałem poprawiać kształt szprych.
Pozdro!
- Przemek W.
- Posty: 360
- Rejestracja: wt sie 31 2004, 11:02
- Lokalizacja: Nysa
- x 7
Grabciu- głowice wałków skrętnych będą przyklejone, a jeśli chodzi o połączenie ze sworzniem wahacza...to się okaże.
Może zawieszenie będzie amortyzowane...albo kilka wahaczy pozostanie bezwładne.Się zobaczy
Mrugal- Dzięki za miłe słowa...
Jeśli chodzi o szpachle...to nie wiem.Nigdy nie używałem takowej.
Pozdro!
Może zawieszenie będzie amortyzowane...albo kilka wahaczy pozostanie bezwładne.Się zobaczy
Mrugal- Dzięki za miłe słowa...
Jeśli chodzi o szpachle...to nie wiem.Nigdy nie używałem takowej.
Pozdro!