mam pytanko, jak sie taki reling montuje, bo widze ze jakis taki lekko koślawy. czy on sie łamie, jest niestabilny? odporny na kształtowanie, zaginanie???
Świetnie Ci to wyszło
Jeśli mogę coś podpowiedziec to wsporniki wyglądały by ciekawiej gdybyś nadał im formę teownika lub dwuteownika, wystarczy na brzeg tekturki nakleic pasek papieru.
A reling byłby sztywniejszy po nasączeniu glutem (albo pomalowac w całości).
Hej!
Highlander: Masz rację, przerobię na teownik. Nie mam tego dokładnie na zdjęciach ale na logikę chyba powinny być to teowniki. Reling od teraz będę nasączał - myślałem że samo pomalowanie Humbrolem wystarczająco usztywni karton.
car: Reling najpierw zaginam do pożądanego kształtu potem przyklejam na styk. Postaram się poprawić koślawości. Ogólnie reling jest stosunkowo wrażliwy na kształtowanie ale może to raczej brak jeszcze mojej wprawy.
Gieniek: Dzięki za tą symulację. Bardzo mnie inspiruje do dalszej pracy, choć wiem, że moje samoloty tak ładnie wyglądać nie będą. Chciałem nawet dać ich trochę do zdjęcia ale ze wszystkich obecnie przygotowanych SBD tylko jeden doczekał się podwozia.
moje pytanie o koslawosc wynikalo z tego ze chcialem kupic 20m. tego relingu:). a ze sie na iokretach generalni dnie znam tonie tarktuj tego jako czepianie sie, bo i tak podziwiam umiejetnosci. ciekawym dalszych losów projektu..
Na Twoim miejscu bym się nie wahał. Cena jest bardzo przystępna a jakość przyzwoita. Przekonałem się na tyle, że właśnie zamówiłem następną partię relingu i drabinek.
Co do krytyki to spoko, nie traktuję jej jako czepanie. Uczę się dzięki niej
O właśnie, przy okazji. Może tutaj mnie ktoś oświeci. Dlaczego samo U.S. Navy podaje, że właśnie m.in. WASP to okręt z rodziny Amphibious Assault Ships - LHA/LHD/LHA(R)? No i dlaczego ma inne oznaczenie
( USS Wasp LHD1 )?
nie jeden pies ma na imię Azor
przedstawiany w relacji okręt nosił oznaczenie CV-7 i "zaliczył" Drugą Wojnę Światową.
ten znaleziony przed Ciebie jest już konstrukcją powojenną i faktycznie jest okrętem desantowym