Tempest, a konkretnie na którym zdjęciu widać kanciastość osłon silnika ?
W związku z powyższą Twoją uwagą zapraszam do podlinkowanej przez mnie relacji niemieckiego modelarza, gdzie dobrze widać z jakich elementów składają się osłony silników i raczej nie widać tam, ani w moim modelu ich kanciastości, zresztą w innych galeriach tej wersji Ju-88 też jej nie widać, za wyjątkiem rowinowego Ju-88, ale to wcześniejsze wydanie i tam do budowy użyto żywicznych wlotów do silników co mogło sprawić, że można było wyoblenia szczególnie pierwszej, czołowej oklejki zrobić większe i bardziej widoczne. W oryginalnej cz. 65i spasowanej na zero i opasanej na 2 wręgach 65,65a było to trudne, ale wierz mi, że była ona podobnie jak pozostałe 65g,f,h wyoblana.
Tempest nie żartuj nie chce Ci przez klawiaturę przejść określenie "niemiecki pilot" tylko używasz określenia "najeźdźca" ?
Ty byś nie umieścił, ale ja umieściłem,po to tylko, aby prezentacja była spójna.
Przecież ten portret widnieje na 2 stronie zeszytu z modelem i ja go po prostu powieliłem dodając jeszcze do prezentacji modelu okładkę i godło formacji.
Wracając jeszcze do samego sklejania to przecież brakuje tu bardzo ważnej informacji o użytych klejach, bo i tu jest spory zonk, bo do modelu nie użyłem, ani kropelki 'legendarnego" kleju BCG
, ale za to słoiczek po koncentracie pomidorowym introligatora poszedł w całości i 3 tubki budasia, i tu tragedia zostało mi pół, tubki oryginalnego butaprenu... jak żyć modelarsko ?
Zakupiłem na testy "Butapren" - Jakość Globusa, oraz drugi "Szewski" też jakość Globusa, oby tylko nie wyszło jakoś
Ma ktoś z tymi dwoma klejami jakiś kontakt modelarski ?