Coś starego
Moderatorzy: kartonwork, kierownik
- Wujek Andrzej
- Posty: 1900
- Rejestracja: czw paź 16 2003, 11:41
- Lokalizacja: Tychy
- x 2
Kierownik napisał w pierwszym poście : Wujek wie .
Dlatego Wujek musi siedzieć cicho .
Cieciwa . "Zweżające sie chłodnice" niekiedy się nie zwężają . Złudzenie takie daje zjawisko perspektywy . W makrofotografii szczególnie .
Niemieckie ... no nie wiem .
Duźgu . Rosyjskie ... też nie wiem . Najładniej o różnych pojazdach z tamtych czasów , także o tych co to całe za pomocą klucza "10" się rozkręcało , pisał Witold Rychter w książce " Moje dwa i cztery kółka" .
Czasami ta wspaniała książka jest spotykana w bibliotekach .
Biblioteki również jeszcze są czasami spotykane .
Pozdrowienia dla kadry Kierowniczej od Wujków ...
Dlatego Wujek musi siedzieć cicho .
Cieciwa . "Zweżające sie chłodnice" niekiedy się nie zwężają . Złudzenie takie daje zjawisko perspektywy . W makrofotografii szczególnie .
Niemieckie ... no nie wiem .
Duźgu . Rosyjskie ... też nie wiem . Najładniej o różnych pojazdach z tamtych czasów , także o tych co to całe za pomocą klucza "10" się rozkręcało , pisał Witold Rychter w książce " Moje dwa i cztery kółka" .
Czasami ta wspaniała książka jest spotykana w bibliotekach .
Biblioteki również jeszcze są czasami spotykane .
Pozdrowienia dla kadry Kierowniczej od Wujków ...
Kierownik
MAM !!
Polskie CWS.
Cala rodzina samochodow, CWS T-1, T4, T8, rozne rodzaje nadwozia.
Powstal bodajze w 1921 albo 24 roku ..
teraz nie pamietam ...
rozbieralnt jednym kluczem i wkretakiem - jako pierwsza konstrukcja w skali calego swiata majaca taka unifikacje srob
Jak przyjde do domu, to poszukam, szczegolow
MAM !!
Polskie CWS.
Cala rodzina samochodow, CWS T-1, T4, T8, rozne rodzaje nadwozia.
Powstal bodajze w 1921 albo 24 roku ..
teraz nie pamietam ...
rozbieralnt jednym kluczem i wkretakiem - jako pierwsza konstrukcja w skali calego swiata majaca taka unifikacje srob
Jak przyjde do domu, to poszukam, szczegolow
- Wujek Andrzej
- Posty: 1900
- Rejestracja: czw paź 16 2003, 11:41
- Lokalizacja: Tychy
- x 2
Nie tylko śrub. Koła zębate skrzynki biegów oraz zastępujące pasek klinowy (!) - ten sam moduł i rozmiary.
Aluminiowy blok silnika z żeliwnymi tulejami. Aluminiowe tłoki. Aluminiowo-krzemowe korbowody. Podgrzewany kolektor ssący. Blokada skrzyni biegów (!!!) przeciw złodziejom (widać polska tradycja )
Produkcję zakończono na długo przed wojną. Szkoda. Mielibyśmy własnego Maybacha czy Rollsa!
Jedną z odmian była właśnie wojskowa sanitarka którą odzwierciedliłem w kartonie - a Minikierownik już ją skleja ku Waszej (mam nadzieję) uciesze.
Aluminiowy blok silnika z żeliwnymi tulejami. Aluminiowe tłoki. Aluminiowo-krzemowe korbowody. Podgrzewany kolektor ssący. Blokada skrzyni biegów (!!!) przeciw złodziejom (widać polska tradycja )
Produkcję zakończono na długo przed wojną. Szkoda. Mielibyśmy własnego Maybacha czy Rollsa!
Jedną z odmian była właśnie wojskowa sanitarka którą odzwierciedliłem w kartonie - a Minikierownik już ją skleja ku Waszej (mam nadzieję) uciesze.
Nie istniało żadne podwozie T8. Nazwa samochodu - CWS T-1 pochodziła od nazwy silnika CWS T-1. Potem na tym samym podwoziu zamontowano silnik T-8 (czyli dwa silniki T-1 połaczone w jeden), a nadwozia różniły się tylko szczególikami. Wykonano trzy samochody CWS T-8.
Był też silnik CWS T-2 do samochodów poularnych testowany na podwoziu Skody.
Silniki CWS T-1 stosowano też w polowych siłowniach.
Był też silnik CWS T-2 do samochodów poularnych testowany na podwoziu Skody.
Silniki CWS T-1 stosowano też w polowych siłowniach.
A to jest jeden z linkow do informacji o CWS'ach ...
http://old.timer.w.interia.pl/cws.html
http://old.timer.w.interia.pl/cws.html