Nowy model "Modelika" - klejenie "surówki
Moderatorzy: laszlik, kartonwork, Tomasz D.
Już powiększone.
Postanowiłem wykonać - aczkolwiek uproszczony - mechanizm skrętu kół przednich.
Postanowiłem wykonać - aczkolwiek uproszczony - mechanizm skrętu kół przednich.
Ostatnio zmieniony pn sty 02 2006, 18:04 przez Aviator, łącznie zmieniany 1 raz.
W tzw. międzyczasie "tworza się koła. Ważnym jest aby obęcz felgi wkleić przed zamknięciem opony. Oczywiście pomiędzy kołami tylnymi (bliźniakami) a przednimi różnica tkwi w zamontowaniu ściany felgi - do srodka lub odwrotnie
a na tej fotce jest widoczny bęben który będzie swobodnie obracał się wraz z kołem na piaście.
a na tej fotce jest widoczny bęben który będzie swobodnie obracał się wraz z kołem na piaście.
U nas w domu już nie stosujemy tych "ząbków" - kleimy na styk. Skleja sie o niebo lepiej - oczywiście BCG. Wtedy też podana przez Ciebie kolejność nie musi być taka, można skleic oponę w całości (pomalować) a potem włożyć felgę.Aviator pisze:Ważnym jest aby obęcz felgi wkleić przed zamknięciem opony.
Niecierpliwie czekam na ciąg dalszy ...
Osobiście - jako można powiedzieć mało zaawansowanemu sklejaczowi -
łatwiej mi się kleiło koła z Ba-64 z Modelika niż ze Zisa-5 MKFa.
Koła Aviatora mają konstrukcję taką jak w zisie, tyle że tam chyba nie było ząbków.
Modelikowe składją się z pierścieni oklejanych od zewnątrz bieżnikiem, do
wnętrza wchodzi pisata a bieżniki boczne są przyklejane na styk.
łatwiej mi się kleiło koła z Ba-64 z Modelika niż ze Zisa-5 MKFa.
Koła Aviatora mają konstrukcję taką jak w zisie, tyle że tam chyba nie było ząbków.
Modelikowe składją się z pierścieni oklejanych od zewnątrz bieżnikiem, do
wnętrza wchodzi pisata a bieżniki boczne są przyklejane na styk.