A moze by tak jakis konkursik?
Moderatorzy: kartonwork, kierownik
200 ton? Biełazy maja raptem do 40 ton, ale sa mniejsze.
Update -
http://www.zss.pl/kmmm/fotografie/galer ... 82Side.jpg
http://www.zss.pl/kmmm/fotografie/galer ... Euclid.jpg
Sama waży 500 ton i ma ładowność 330 ton. Napędza ją silnik o mocy 3000 KM. To monstrum skonstruowała amerykańska firma Euclid. Silnik, osprzęt elektryczny i układ sterowania są dziełem niemieckiej firmy Siemens.
Czyli stawiam 300.
Update -
http://www.zss.pl/kmmm/fotografie/galer ... 82Side.jpg
http://www.zss.pl/kmmm/fotografie/galer ... Euclid.jpg
Sama waży 500 ton i ma ładowność 330 ton. Napędza ją silnik o mocy 3000 KM. To monstrum skonstruowała amerykańska firma Euclid. Silnik, osprzęt elektryczny i układ sterowania są dziełem niemieckiej firmy Siemens.
Czyli stawiam 300.
Ostatnio zmieniony sob lis 01 2003, 9:54 przez Wyrwizab, łącznie zmieniany 1 raz.
-----------------------
Pozdrawiam
Wyrwizab
Pozdrawiam
Wyrwizab
- Marcintosh
- Posty: 1091
- Rejestracja: pn mar 03 2003, 13:19
- Lokalizacja: Dorset, UK
- x 8
-
- Posty: 2058
- Rejestracja: pt sie 29 2003, 11:06
- Lokalizacja: Koszalin
- x 8
UNIMOG - pojazd wielofunkcyjny. m.i. jeździ po torach (ma odpowiedni roztaw kól ) napęd na wszystkie , możliwość instalacji kuuuuuuuuuuuuuuupy osprzety i takie tam .
Konstrukcja mercedesa.
A jeszcze jedno można go uzywać do lekkiej pracy przetokowej
Konstrukcja mercedesa.
A jeszcze jedno można go uzywać do lekkiej pracy przetokowej
Wszyscy chcą Twego dobra, nie daj go sobie odebrać,
Zgadza się. To Mercedes - Unimog-Zweiweg. Jest to ciągnik drogowo-torowy. Przy idealnych warunkach może na torach ciągnąć składy o masie 800 ton. Napęd pochodzi od opon-zatem aby ograniczyć poślizgi posiada jak lokomotywa zbiornik z piaskiem. Z tyłu stalowa płyta której zadaniem jest odpowiednie dociążenie. Na płycie zestaw zbiorników powietrza , a za kołem zapasowym sprężarka - to do hamowania składu, aby Pan Westinghouse był zadowolony. W kabinie pełny zestaw przyrządów typowo kolejowych, m.in. prędkościomierz rejestrujący Hasler. Do gniazdek przyłącza się różne wyposażenie, na przykład podnośniki Lukas. Dojedzie niemal wszędzie, podniesie wykolejony skład nawet gdy nie pomoże "edek" (ze względu na warunki geologiczne). Używany na codzień jako lokomotywka manewrowa.