Fly Model 143 "Kruzensztern"- budowa
Moderatorzy: laszlik, kartonwork, Tomasz D.
Panowie, pochlastać to ja mam chęć jak siadam do tych nitek i muszę żonglować miedzy nimi.
lancer wiele osób przy piankowaniu robi podstawowy błąd. Za szybko nakłada szpachel, gdy jeszcze pianka pracuje. Mój kadłub leżał po piankowaniu ponad miesiąc i to na powietrzu. I do tej pory nic się z nim nie dzieje, a to już jest dwa lata. Na dowód poniżej fotka która była robiona w zeszłym tygodniu.
lancer wiele osób przy piankowaniu robi podstawowy błąd. Za szybko nakłada szpachel, gdy jeszcze pianka pracuje. Mój kadłub leżał po piankowaniu ponad miesiąc i to na powietrzu. I do tej pory nic się z nim nie dzieje, a to już jest dwa lata. Na dowód poniżej fotka która była robiona w zeszłym tygodniu.
www.roinok.vip.interia.pl
powrót do żagli
powrót do żagli
Pablo to tylko od Ciebie zależy, jak będziesz chciał to też dojdziesz do takiego etapu.
lancer wydaje mi się że to było zbyt krótko przy tak dużej jednostce.
lancer wydaje mi się że to było zbyt krótko przy tak dużej jednostce.
www.roinok.vip.interia.pl
powrót do żagli
powrót do żagli
Dalsze prace przy olinowaniu. Wiele lin dolnych rei zakończonych jest taliami. Sprawia to dodatkowy kłopot z przewlekaniem nitek. Poniżej fotki z taliami przy kołkownicy Foka.
i jeszcze jedna fotka z groszem dla porównania
i jeszcze jedna fotka z groszem dla porównania
www.roinok.vip.interia.pl
powrót do żagli
powrót do żagli
Dobiegł końca następny etap budowy, czyli montaż rei. Wszystkie reje zostały osadzone na swoich miejscach. Wszystkie liny współpracujące z tymi rejami zostały zamocowane na właściwych kołkownicach. Nie zostały zamocowane brasy trzech dolnych rej, gdyż są najbardziej wysunięte na zewnątrz i przeszkadzałyby dalszym montażu innych żagli i montażu wyposażenia.
www.roinok.vip.interia.pl
powrót do żagli
powrót do żagli