[Relacja] F-14 Tomcat, Kartonowy Arsenał 2-3/1995, 1:33
Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork
- Heinrich Kosmala
- Posty: 2212
- Rejestracja: sob paź 04 2008, 11:28
- Lokalizacja: Landau/Niemcy
- x 169
Serdeczne dzięki za słowa uznania!
Bezpośrednio przed wczorajszym szturmem zdążyłem jeszcze zrobić zdjęcia do galerii końcowej – zapraszam do oglądania.
Bezpośrednio przed wczorajszym szturmem zdążyłem jeszcze zrobić zdjęcia do galerii końcowej – zapraszam do oglądania.
Ostatnio zmieniony ndz maja 13 2018, 12:41 przez Heinrich Kosmala, łącznie zmieniany 2 razy.
- Heinrich Kosmala
- Posty: 2212
- Rejestracja: sob paź 04 2008, 11:28
- Lokalizacja: Landau/Niemcy
- x 169
- VIPER GTS-R
- Posty: 109
- Rejestracja: sob lut 04 2006, 12:46
- Lokalizacja: Biała Podlaska<->Warszawa
- x 1
Witam!
Budowę podglądałem od początku. Widziałem kiedyś zmagania kolegi z tym modelem i jestem pełen uznania dla Ciebie. Wyszedł naprawdę piękny kocurek Dzięki za fajną relację!
Pozdrawiam!
Budowę podglądałem od początku. Widziałem kiedyś zmagania kolegi z tym modelem i jestem pełen uznania dla Ciebie. Wyszedł naprawdę piękny kocurek Dzięki za fajną relację!
Pozdrawiam!
Hangar:Hurricane
Gotowy:1P11c
2Albatros3Ansaldo 4F1 Benetton Ford 5Chevrolet Monte Carlo SS-skala 1:18
Gotowy:1P11c
2Albatros3Ansaldo 4F1 Benetton Ford 5Chevrolet Monte Carlo SS-skala 1:18
- 19zbyniu95
- Posty: 453
- Rejestracja: wt kwie 28 2009, 17:52
- Lokalizacja: Tychy
- Heinrich Kosmala
- Posty: 2212
- Rejestracja: sob paź 04 2008, 11:28
- Lokalizacja: Landau/Niemcy
- x 169
Jeszcze raz dzięki za pozytywną ocenę!
Zbyniu, masz rację, „zapomniałem“ obrobić (zeszlifować, ściąć) dolnej, czyli tej przylegającej do kadłuba krawędzi „oszklenia“. Po przyklejeniu ramy kabiny do oszklenia dół jest „za gruby“ i powstaje mała szparka, gdy się go odpowiednio nie obrobi – albo oszklenie musiałoby być troszeczkę mniejsze niż rama, ale to utrudniłoby chyba znacznie sklejenie ramy z oszkleniem.
Zbyniu, masz rację, „zapomniałem“ obrobić (zeszlifować, ściąć) dolnej, czyli tej przylegającej do kadłuba krawędzi „oszklenia“. Po przyklejeniu ramy kabiny do oszklenia dół jest „za gruby“ i powstaje mała szparka, gdy się go odpowiednio nie obrobi – albo oszklenie musiałoby być troszeczkę mniejsze niż rama, ale to utrudniłoby chyba znacznie sklejenie ramy z oszkleniem.