Relacja z budowy U.S.S. "SARATOGA CVA60" fly model
Moderatorzy: laszlik, kartonwork, Tomasz D.
Lukasz, nie znam szpachli które używasz, ale teoria jest mniej więcej podobna jak podczas malowania. Można malować farbą wodną na olejną farbę podkładową, ale nigdy odwrotnie.
Podobnie w Twoim przypadku, szpachla samochodowa może nie mieć przyczepności ze względu na inną bazę niż szpachla akrylowa.
Moja rada - jedz do końca akrylem, będziesz miał spokój.
Pozdrawiam!
Piotr
Podobnie w Twoim przypadku, szpachla samochodowa może nie mieć przyczepności ze względu na inną bazę niż szpachla akrylowa.
Moja rada - jedz do końca akrylem, będziesz miał spokój.
Pozdrawiam!
Piotr
Obraz jest wart tysiąca słów. Model wart jest miliona.
- Sebastian B.
- Posty: 288
- Rejestracja: czw gru 23 2004, 13:35
- Lokalizacja: Tichau
- Sebastian B.
- Posty: 288
- Rejestracja: czw gru 23 2004, 13:35
- Lokalizacja: Tichau
Zobaczymy czy pęka dziś kupiłem i właśnie skończyłem szpachlować. Cena tej szpachlówki to 5zł. za 1,5kg. więc nie dużo. Mase rozprowadzało się bardzo dobrze zdecydowanie lepiej niż samochodówke.
Zdjęcia modelu wrzuce jak coś się w nim zmieni bo nie ma sensu kilka razy wrzucać tych samych zdjęć.
A tak wygląda opakowanie AKRYL-PUTZ dodam jeszcze że są trzy rodzaje tej masy:
-AKRYL PUTZ start
-AKRYL PUTZ finish
-AKRYL PUTZ fasady
Ja mam finisch, czyli do wykończeń.
Zdjęcia modelu wrzuce jak coś się w nim zmieni bo nie ma sensu kilka razy wrzucać tych samych zdjęć.
A tak wygląda opakowanie AKRYL-PUTZ dodam jeszcze że są trzy rodzaje tej masy:
-AKRYL PUTZ start
-AKRYL PUTZ finish
-AKRYL PUTZ fasady
Ja mam finisch, czyli do wykończeń.