[Relacja -Koniec]wagon 1aw projekt własny skala 1:25
Moderatorzy: laszlik, kartonwork, Tomasz D.
[Relacja -Koniec]wagon 1aw projekt własny skala 1:25
To moja pierwsza relacja ,więc z lekką tremą witam Wszystkich modelarzy kolejowych i nie tylko. Jako ,że nie mam doświadczenia ,za wszelkie błędy z góry przepraszam
Model wagonu 1aw ma być uzupełnieniem do modelu parowozu Px48-1770
, którego klejenie ukończyłem jesienią zeszłego roku.
Jako pomoc w realizacji zamiaru będę się posiłkował dostępnymi materiałami w sieci oraz zdjęciami oryginalnego wagonu w Zabytkowej Stacji Kolei Wąskotorowej w miejscowości Rudy
Na początek zdjęcie wykonanej podłogi wagonu pomalowanej farbą podkładową celem wyeliminowania wszelkich niedociągnięć
.
to tyle co na dzisiaj . Janusz
Model wagonu 1aw ma być uzupełnieniem do modelu parowozu Px48-1770
, którego klejenie ukończyłem jesienią zeszłego roku.
Jako pomoc w realizacji zamiaru będę się posiłkował dostępnymi materiałami w sieci oraz zdjęciami oryginalnego wagonu w Zabytkowej Stacji Kolei Wąskotorowej w miejscowości Rudy
Na początek zdjęcie wykonanej podłogi wagonu pomalowanej farbą podkładową celem wyeliminowania wszelkich niedociągnięć
.
to tyle co na dzisiaj . Janusz
Ostatnio zmieniony czw cze 11 2015, 17:34 przez januszmk, łącznie zmieniany 1 raz.
Poprzyglądam się :-)
W związku z brakiem takiego taboru na rynku, nasuwa się pytanie, czy będziesz to rozrysowywał, na komputerze w celu podzielenia się/wydania?
Pozdrawiam
W związku z brakiem takiego taboru na rynku, nasuwa się pytanie, czy będziesz to rozrysowywał, na komputerze w celu podzielenia się/wydania?
Pozdrawiam
Manufaktura Modelarska
Akcesoria do modeli kolejowych 1:25, 1:45 http://www.mariomodelario.eu
Nity, śruby, nakrętki, wydruki 3D
Akcesoria do modeli kolejowych 1:25, 1:45 http://www.mariomodelario.eu
Nity, śruby, nakrętki, wydruki 3D
Mało jest wagonów osobowych w jakichkolwiek skalach, a co dopiero na wąskim torze.
Zasiadam i podziwiam
Zasiadam i podziwiam