PROJEKT NOWEGO LOGO FORUM KARTONWORK
Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork
PROJEKT NOWEGO LOGO FORUM KARTONWORK
W związku z małą przebudową forum i zmianą jego silnika na nowszą wersję postanowiliśmy odświeżyć także nasze logo. W tym miejscu prośba do wszystkich z zacięciem graficznym o propozycje i projekty na nowe logo które jak zwykle umieścimy na naszej stronie głównej.
Swoje projekty prosimy zamieszczać w tym temacie a później w drodze głosowania wybierzemy najładniejsze i odpowiadające większości forumowiczów.
Swoje projekty prosimy zamieszczać w tym temacie a później w drodze głosowania wybierzemy najładniejsze i odpowiadające większości forumowiczów.
Re: PROJEKT NOWEGO LOGO FORUM KARTONWORK
To może ja.
Nie jestem grafikiem, ale może taka koncepcja?
To tak na szybko w Paincie. Oczywiście można by zmodyfikować, albo poprawić w jakimś lepszym programie dodając jakichś smaczków, lub poprawiając kolorystykę. Chodzi mi o samą koncepcję w tym obrazku.
Kolorystyka niebieska, bo forum od zawsze było niebieskie i za takie uchodzi.
Nie jestem grafikiem, ale może taka koncepcja?
To tak na szybko w Paincie. Oczywiście można by zmodyfikować, albo poprawić w jakimś lepszym programie dodając jakichś smaczków, lub poprawiając kolorystykę. Chodzi mi o samą koncepcję w tym obrazku.
Kolorystyka niebieska, bo forum od zawsze było niebieskie i za takie uchodzi.
-Dziadku, ruskie w kosmos poleciały!
-Wszystkie?
-Nie, dwóch tylko.
-To co mi d... zawracasz!?
ZŁO SQUAD
-Wszystkie?
-Nie, dwóch tylko.
ZŁO SQUAD
Albo taka kolorystyka. Litery jak z tektury wpisane w symboliczną matę do cięcia.
-Wszystkie?
-Nie, dwóch tylko.
ZŁO SQUAD
-Wszystkie?
-Nie, dwóch tylko.
ZŁO SQUAD
- tomekwidenka
ja jestem za starym logo,
wg mnie to stare logo jest kojarzone z naszym forum ;)
tylko można by było go trochę poprawić żeby tych białych pikseli nie było widać i żeby napis był czytelniejszy.
wg mnie to stare logo jest kojarzone z naszym forum ;)