*[Relacja/Samolot] Ił-2m3 WAK
Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork
*[Relacja/Samolot] Ił-2m3 WAK
Od pewnego już czasu, obok klejenia Zera, majstruje również przy Ile-2m3. O samym modelu powiedziano już wiele, więc w relacji skupie się tylko na opisie poszczególnych etapów budowy.
Obecnie mam wykonaną kabinę pilota oraz rury wydechowe. Na tym etapie budowy nie miałem większych problemów z pasowanie części, czy też podobnymi problemami. Trochę gimnastyki wymaga sklejenie fotel pilota - podobne utrudnienia wystąpiły przy klejeniu i montażu rur wydechowych. Staram się na razie kleić model bez większego waloryzowania - na razie z lakieru wykonałem szybki zegarów i wskaźników na tablicy przyrządów oraz nowe pasy przy fotelu pilota.
Oto kilka zdjęć z tego etapu budowy:
Obecnie mam wykonaną kabinę pilota oraz rury wydechowe. Na tym etapie budowy nie miałem większych problemów z pasowanie części, czy też podobnymi problemami. Trochę gimnastyki wymaga sklejenie fotel pilota - podobne utrudnienia wystąpiły przy klejeniu i montażu rur wydechowych. Staram się na razie kleić model bez większego waloryzowania - na razie z lakieru wykonałem szybki zegarów i wskaźników na tablicy przyrządów oraz nowe pasy przy fotelu pilota.
Oto kilka zdjęć z tego etapu budowy:
Każda zapowiedź nowego modelu lub jego pojawienie się na rynku wywołuje z reguły burzliwe emocje - to wydawnictwo jest tego szczególnym przykładem. Zdumiewające, jak wielu dyskutuje i ocenia, a jakoś mało kto chce takie modele kleić, kiedy się ukażą (wyjątkiem są tu chyba tylko nowe MM-y). Dlatego ogromnie się cieszę, że pojawiła się wreszcie relacja z budowy modelu, który w ostatnim czasie został mocno skrytykowany, zanim ktoś go spróbował zbudować.
Będę tu zaglądał, bo uważam ten model za jeden z najciekawszych, jakie się pojawiły w ostatnich miesiącach, zaś osoba autora relacji gwarantuje pokaz wysokich lotów. Powodzenia!
Będę tu zaglądał, bo uważam ten model za jeden z najciekawszych, jakie się pojawiły w ostatnich miesiącach, zaś osoba autora relacji gwarantuje pokaz wysokich lotów. Powodzenia!
Na warsztacie: Leopard 2A5, J6K1 Jinpu
Zawieszone: Pogoria, XP-61E
Archiwum: Saab J35 Draken, Pietropawłowsk, F/A-18F Super Hornet, Churchill, MiG-21, Mirage III EA, Bf-109 K-4
-----------------------------
Wspieram .oO R357
Zawieszone: Pogoria, XP-61E
Archiwum: Saab J35 Draken, Pietropawłowsk, F/A-18F Super Hornet, Churchill, MiG-21, Mirage III EA, Bf-109 K-4
-----------------------------
Wspieram .oO R357
Jakby to powiedzieć...miał spadochron pod miejscem, gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę i siedział poprostu na spadochronie.Kemot pisze:Pytanko z innej beczki... Jak pilot mógł wysiedzieć na tak dziwnie uformowanym fotelu (siedlisko wygląda jak miska na wodę)? Chyba ze brała ze soba ze 2 sztuki "jaśków" i kładł pod d...