*[Relacja/Kolej] Lokomotywa spalinowa SU 45 1:25 ANGRAF - test skl.
Moderatorzy: Tomasz D., laszlik, kartonwork
- Maverick33
- Posty: 420
- Rejestracja: śr cze 22 2005, 14:28
- Lokalizacja: Opole
- x 4
*[Relacja/Kolej] Lokomotywa spalinowa SU 45 1:25 ANGRAF - test skl.
Witam
Po skończeniu projektu parowozu PU 25 postanowiłem skleić coś na inny typ paliwa
Ponieważ był dostępny projekt SU 45 do przetestowania więc postanowiłem go skleić.
Projekt do testu udostępniła mi firma ANGRAF
Tak prawdopodobnie będzie się prezentowała okładka - choć jest to wstępny projekt
A teraz coś o modelu :
SU45 jest lokomotywą sześcioosiową o układzie osi Co'Co' (dwa wózki trzyosiowe).
Lokomotywa służyła do prowadzenia pociągów pasażerskich na liniach niezelektryfikowanych.
Troszkę danych technicznych znalezionych w sieci :
-całkowita długość lokomotywy (ze zderzakami): 18900 mm
-masa w stanie służbowym: 102000 kg
-rozstaw osi skrajnych: 3900 mm
-średnica kół: 1100 mm
-prędkość konstrukcyjna: 120 km/h
-zapas paliwa: wg różnych źródeł od 3200 do 3500 l
-nacisk zestawu kołowego na tor: 166,71 kN (17 T)
-moc znamionowa silnika spalinowego: 1250 kW
Lokomotywa posiada silnik spalinowy 12-cylindrowy, czterosuwowy, wysokoprężny z doładowaniem, 6 silników trakcyjnych , główną prądnicę i pomocniczą oraz prądnicę grzewczą.
Tyle w skrócie danych technicznych - troszkę o modelu -
długość modelu prawie 80 cm
Model posiada pełne wnętrze ( silnik, prądnice ), wyposażenie kabin.
Budowę rozpoczynam od sklejenia całego wyposażenia ( silnika + prądnice )
przykładowy rysunek silnika
tyle na dziś - następne zdjęcia będą już pokazywały efekty prac ( jeśli będzie oczywiście ktoś zainteresowany tym tematem )
Po skończeniu projektu parowozu PU 25 postanowiłem skleić coś na inny typ paliwa
Ponieważ był dostępny projekt SU 45 do przetestowania więc postanowiłem go skleić.
Projekt do testu udostępniła mi firma ANGRAF
Tak prawdopodobnie będzie się prezentowała okładka - choć jest to wstępny projekt
A teraz coś o modelu :
SU45 jest lokomotywą sześcioosiową o układzie osi Co'Co' (dwa wózki trzyosiowe).
Lokomotywa służyła do prowadzenia pociągów pasażerskich na liniach niezelektryfikowanych.
Troszkę danych technicznych znalezionych w sieci :
-całkowita długość lokomotywy (ze zderzakami): 18900 mm
-masa w stanie służbowym: 102000 kg
-rozstaw osi skrajnych: 3900 mm
-średnica kół: 1100 mm
-prędkość konstrukcyjna: 120 km/h
-zapas paliwa: wg różnych źródeł od 3200 do 3500 l
-nacisk zestawu kołowego na tor: 166,71 kN (17 T)
-moc znamionowa silnika spalinowego: 1250 kW
Lokomotywa posiada silnik spalinowy 12-cylindrowy, czterosuwowy, wysokoprężny z doładowaniem, 6 silników trakcyjnych , główną prądnicę i pomocniczą oraz prądnicę grzewczą.
Tyle w skrócie danych technicznych - troszkę o modelu -
długość modelu prawie 80 cm
Model posiada pełne wnętrze ( silnik, prądnice ), wyposażenie kabin.
Budowę rozpoczynam od sklejenia całego wyposażenia ( silnika + prądnice )
przykładowy rysunek silnika
tyle na dziś - następne zdjęcia będą już pokazywały efekty prac ( jeśli będzie oczywiście ktoś zainteresowany tym tematem )
Re: [relacja] Lokomotywa spalinowa SU 45 1:25 ANGRAF - test
Witam
Ja już się zainteresowałem tym projektem.
Długość modelu- 80cm, pełne wnętrze... przecież to brzmi rewelacyjnie
Ja już się zainteresowałem tym projektem.
Długość modelu- 80cm, pełne wnętrze... przecież to brzmi rewelacyjnie
- Maverick33
- Posty: 420
- Rejestracja: śr cze 22 2005, 14:28
- Lokalizacja: Opole
- x 4
- Maverick33
- Posty: 420
- Rejestracja: śr cze 22 2005, 14:28
- Lokalizacja: Opole
- x 4
- Maverick33
- Posty: 420
- Rejestracja: śr cze 22 2005, 14:28
- Lokalizacja: Opole
- x 4
- Maverick33
- Posty: 420
- Rejestracja: śr cze 22 2005, 14:28
- Lokalizacja: Opole
- x 4
- Maverick33
- Posty: 420
- Rejestracja: śr cze 22 2005, 14:28
- Lokalizacja: Opole
- x 4
- Maverick33
- Posty: 420
- Rejestracja: śr cze 22 2005, 14:28
- Lokalizacja: Opole
- x 4
Z ostatniej chwili - po przejżeniu paru artykułów i po konsultacji z projektantem lokomotywa testowana bedzie w wersji SP 45 z kotłem bez ryfli na bokach i oznaczeniami stacji Białystok.
Okładka prezentowana nie jest okłądką która bedzie na modelu wydanym.
Okładka prezentowana nie jest okłądką która bedzie na modelu wydanym.
Na warsztacie
Sm48 1:25 - 100-%
Parowóz Ty51 - 60%
Jelcz P662D.43 1:25 - 100%
Sm48 1:25 - 100-%
Parowóz Ty51 - 60%
Jelcz P662D.43 1:25 - 100%